Forsvaret anmeldelse

Vis alle Forsvaret anmeldelser

Veldig læringsrik tjeneste
Førstegangstjeneste (Tidligere ansatt) –  Sessvollmoen, N0219 februar 2015
En typisk dag på jobb innebærer, skranketjeneste, sjekke ukelista (der arbeidsoppgavene for hver dag står) også gjøre det man fikk gjort der, gå med post, rydde/vaske etc. i lokalet. bibliotek tjeneste, utlån av spill/filmer/utstyr. og markedsføre arrangementer vi tilbød.

jeg har lært hvordan det er å bo 5 stk på et lite rom, har lært veldig mye om generell soldat trening, holdninger og det å være grundig og gjennomføre 100% alt man gjør.

medarbeiderne mine i den Velferden på Sessvoll var veldig varrierende, noen som ikke likte å være der, til meg som syntes det var veldig bra. det er en stilling der det ofte havner folk som ikke søker der. så mange umotiverte soldater der, men også de som vil gjøre det beste ut av det selvom de ikke får den tjenesten de hadde ønsket, pga skader etc.

den mest underholdene delen av tjenesten min var definitivt arrangementene vi tilbød. jeg hadde hovedansvar for paintballbanen. det hadde vi annenhver torsdag, det ble arbeidsoppgavene mine og rigge og gjøreklart paintballbanen og utstyret til spill. og være hoveddommer i banen under spill. dette ble en fin avvikling fra den jobben inne bak skranke som tar mye av tiden i denne jobben.
Fordeler
Gratis kost og losji, turnusjobb. 12 dager på 9 av.
Ulemper
Lang arbeidstid når man er på vakt, ofte fra 08.00 - 22.00
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 2NeiRapporter

Andre anmeldelser for Forsvaret

Generelt veldig bra tjeneste.
Logistikkassistent (Tidligere ansatt) –  Sortland, Sortland kommune18 november 2018
Det er en stund siden nå, men husker godt min tid i forsvaret. Stortsett bra arbeidsmiljø. Var med siste året som "frivillig" før det ble allmenn vikeplikt, og kulturen var derfor mannsdominert. Lærte helt utrolig mye i forsvaret og likte en strukturert og aktiv jobbhverdag.
Fordeler
Fantastisk mat på kystvakt, gode sosiale fasiliteter
Ulemper
Lange tokt
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 1NeiRapporter
Godt arbeidsmiljø med fantastisk befal
Vernepliktig soldat (Tidligere ansatt) –  Setermoen2 august 2018
I sanitetsbataljonen hadde vi mange soldater som ikke jobbet spesielt hardt til å begynne med. Befalet var ekstremt flinke til å skape lagfølelse og dyrket godt initiativ i stor grad. Dette gjorde at soldater med dårlig utgangspunkt ble gode soldater etter en stund.
Fordeler
Fantastisk befal
Ulemper
Til tider kjedelige arbeidsdager med vedlikehold og mønstring i flere uker i strekk
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 1NeiRapporter
Registrer denne bedriftssiden

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Forsvaret. Nettverket vårt er klar til å svare.

Still et spørsmål

4,1