Forsvaret anmeldelse

Vis alle Forsvaret anmeldelser

Spennende og kjekk arbeidsplass
Fly soldat, som Vakt Og sikrings soldat (Tidligere ansatt) –  Bardufoss, N1918 oktober 2013
Forsvaret er en fantastisk gode lære plass, der du lærer hvordan du kan og skal oppføre deg når du er utroligt nær mennesker, over en lengre periode som får frem mange følelser og tanker som du lærer deg å takle etterhvert.
du finner raskt ut at det finnes mange forskjelige befaler som skal lede deg i mange nye og spennende sitivasjoner, der du lærer deg hvilken ledertype som er kjekest og ha og hvilken som virker best.

medsoldatene dine er dine nye venner og miljøet blir raskt godt og tett. og det er du og de som skal lære og ha det kjekt på den nye arbeids plassen som er tildelt, og det er noe du husker resten av livet ditt!

den suverent beste følelsen vi får i Forsvaret er mestrings følelsen etter mestrings øvelser og når venner støtter deg slik at du føler deg som verdens heldigeste soldat! som kan klare alt!
Fordeler
Bilige reiser, gratis kost og losji, mange nye venner, lære mye nytt og gratis udanning til senere i livet
Ulemper
reise vekk fra vennene du har skaffet
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 3NeiRapporter

Andre anmeldelser for Forsvaret

Generelt veldig bra tjeneste.
Logistikkassistent (Tidligere ansatt) –  Sortland, Sortland kommune18 november 2018
Det er en stund siden nå, men husker godt min tid i forsvaret. Stortsett bra arbeidsmiljø. Var med siste året som "frivillig" før det ble allmenn vikeplikt, og kulturen var derfor mannsdominert. Lærte helt utrolig mye i forsvaret og likte en strukturert og aktiv jobbhverdag.
Fordeler
Fantastisk mat på kystvakt, gode sosiale fasiliteter
Ulemper
Lange tokt
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 1NeiRapporter
Godt arbeidsmiljø med fantastisk befal
Vernepliktig soldat (Tidligere ansatt) –  Setermoen2 august 2018
I sanitetsbataljonen hadde vi mange soldater som ikke jobbet spesielt hardt til å begynne med. Befalet var ekstremt flinke til å skape lagfølelse og dyrket godt initiativ i stor grad. Dette gjorde at soldater med dårlig utgangspunkt ble gode soldater etter en stund.
Fordeler
Fantastisk befal
Ulemper
Til tider kjedelige arbeidsdager med vedlikehold og mønstring i flere uker i strekk
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 1NeiRapporter
Registrer denne bedriftssiden

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Forsvaret. Nettverket vårt er klar til å svare.

Still et spørsmål

4,1