Forsvaret anmeldelse

Vis alle Forsvaret anmeldelser

givende og spennende
velferden Haakonsvern (Tidligere ansatt) –  bergen24 januar 2017
en dag for meg gikk ut på å ta vare på mine medsoldater og sørge for at alle sammen hadde det bra. jeg hadde leder ansvar på min avdeling for at ting ble gjort å at folk hadde det bra, jeg hadde også ansvar i å være et mellom ledd for befalet mitt. mye av jobben gikk også ut på å planlegge turer eller andre ting som vi gjorde for underholding og trivsel. jeg hadde også ansvar som tillitsvalgt for fem avdelinger.

Andre anmeldelser for Forsvaret

Generelt veldig bra tjeneste.
Logistikkassistent (Tidligere ansatt) –  Sortland, Sortland kommune18 november 2018
Det er en stund siden nå, men husker godt min tid i forsvaret. Stortsett bra arbeidsmiljø. Var med siste året som "frivillig" før det ble allmenn vikeplikt, og kulturen var derfor mannsdominert. Lærte helt utrolig mye i forsvaret og likte en strukturert og aktiv jobbhverdag.
Fordeler
Fantastisk mat på kystvakt, gode sosiale fasiliteter
Ulemper
Lange tokt
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 1NeiRapporter
Godt arbeidsmiljø med fantastisk befal
Vernepliktig soldat (Tidligere ansatt) –  Setermoen2 august 2018
I sanitetsbataljonen hadde vi mange soldater som ikke jobbet spesielt hardt til å begynne med. Befalet var ekstremt flinke til å skape lagfølelse og dyrket godt initiativ i stor grad. Dette gjorde at soldater med dårlig utgangspunkt ble gode soldater etter en stund.
Fordeler
Fantastisk befal
Ulemper
Til tider kjedelige arbeidsdager med vedlikehold og mønstring i flere uker i strekk
Registrer denne bedriftssiden

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Forsvaret. Nettverket vårt er klar til å svare.

Still et spørsmål

4,1