Forsvaret anmeldelse

Vis alle Forsvaret anmeldelser

Generelt veldig bra tjeneste.
Logistikkassistent (Tidligere ansatt) –  Sortland, Sortland kommune18 november 2018
Det er en stund siden nå, men husker godt min tid i forsvaret. Stortsett bra arbeidsmiljø. Var med siste året som "frivillig" før det ble allmenn vikeplikt, og kulturen var derfor mannsdominert. Lærte helt utrolig mye i forsvaret og likte en strukturert og aktiv jobbhverdag.
Fordeler
Fantastisk mat på kystvakt, gode sosiale fasiliteter
Ulemper
Lange tokt

Andre anmeldelser for Forsvaret

Godt arbeidsmiljø med fantastisk befal
Vernepliktig soldat (Tidligere ansatt) –  Setermoen2 august 2018
I sanitetsbataljonen hadde vi mange soldater som ikke jobbet spesielt hardt til å begynne med. Befalet var ekstremt flinke til å skape lagfølelse og dyrket godt initiativ i stor grad. Dette gjorde at soldater med dårlig utgangspunkt ble gode soldater etter en stund.
Fordeler
Fantastisk befal
Ulemper
Til tider kjedelige arbeidsdager med vedlikehold og mønstring i flere uker i strekk
Spennende og utfordrene
Sanitetsassistent (Tidligere ansatt) –  Troms29 september 2017
Var i førstegangstjenesten og valgte å bli medic hvor vi lærte å styre en sykestue hvor vi hadde inneliggende pasienter. Vi tok blant annet ulike målinger og blodprøver samtidig som vi øvde på stridstekniske ferdigheter.
Registrer denne bedriftssiden

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Forsvaret. Nettverket vårt er klar til å svare.

Still et spørsmål

4,1