Forsvaret anmeldelse

Vis alle Forsvaret anmeldelser

Rutiner, verdier, og ikke minst erfaringer.
Vervet soldat, Systemopratør (Nåværende ansatt) –  Bardufoss17 april 2016
En vanlig arbeidsdag kan bestå av, vedlikehold av materiell og utstyr, utdanning i MARCH ON (førstehjelp), trening på teknikker innenfor flere temaer,sambandsutdanning, patrulje, tegn og signaler med makker/laget eller egentrening og fysisk fostring.

Oppsummert, så bygger alt dette på rutiner, verdier, erfaringer. Hvis det er noe jeg er stolt av, så er det hvilke verdier jeg har, og har utviklet i Forsvaret, og hvem jeg er som person. Jeg sier ikke at jeg er perfekt, For det ville vært løgn. Jobben har lært meg å verdsette alle oppgaver, ha en stå på innstilling, og å gi 100%.

Jeg ser meg selv som omtenksom og snill, ansvarsfull og en humørspreder. Som person, liker jeg å jobbe med folk rundt meg. Jeg trives best å jobbe i grupper, men kan fint jobbe selvstendig,
Fordeler
Fordeler slik at hver enkelte også kan ha gode forhold utenfor jobb. Familie er nøkkelordet.
Ulemper
Forventninger. Har opplevd at det kan oppstå situasjoner på hva folk rundt deg forventer, og hva som er riktig.

Andre anmeldelser for Forsvaret

Generelt veldig bra tjeneste.
Logistikkassistent (Tidligere ansatt) –  Sortland, Sortland kommune18 november 2018
Det er en stund siden nå, men husker godt min tid i forsvaret. Stortsett bra arbeidsmiljø. Var med siste året som "frivillig" før det ble allmenn vikeplikt, og kulturen var derfor mannsdominert. Lærte helt utrolig mye i forsvaret og likte en strukturert og aktiv jobbhverdag.
Fordeler
Fantastisk mat på kystvakt, gode sosiale fasiliteter
Ulemper
Lange tokt
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 1NeiRapporter
Godt arbeidsmiljø med fantastisk befal
Vernepliktig soldat (Tidligere ansatt) –  Setermoen2 august 2018
I sanitetsbataljonen hadde vi mange soldater som ikke jobbet spesielt hardt til å begynne med. Befalet var ekstremt flinke til å skape lagfølelse og dyrket godt initiativ i stor grad. Dette gjorde at soldater med dårlig utgangspunkt ble gode soldater etter en stund.
Fordeler
Fantastisk befal
Ulemper
Til tider kjedelige arbeidsdager med vedlikehold og mønstring i flere uker i strekk
Registrer denne bedriftssiden

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Forsvaret. Nettverket vårt er klar til å svare.

Still et spørsmål

4,1