Forsvaret anmeldelse

Vis alle Forsvaret anmeldelser

Jobbkultur
De fleste områder fungere fint, men HR er overfladisk og regulær kassetænkning
Værkmester (Tidligere ansatt) –  Frederikshavn, D8124 februar 2015
Ledelsen i OPLOG FRH er tydeligt begrænset af Søværnets Operative Kommando (SOK). Systemerne er styret af kassetænkning, i stedet for at udnytte den viden og ikke mindst erfaring, som medarbejderne ligger inde med. Jeg har desværre fået det indtryk, at man i/fra toppen kun ser nogle "soldater" som man kan flytte rundt med som skakbrikker, efter topledelsens for godt befindende, uden at se på, om det er bønder, springere, løbere, tårne, mens man fester i ledelsen (fordi de er fortæller hinanden, hvor dygtige de er) uden at ledelsen, kongen og dronningen, aner, at hver gang, de finder på noget nyt, sætter man i værk, uden at se til siderne eller i historiebøgerne om det virker, eller om der er erfaringer, som man burde se nærmere på.
Fordeler
Fleksibel i arbejdstid udenfor de pressede perioder
Ulemper
Topledelse i Forsvaret er uden struktur og evne til at samarbejde.
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 7Nei 3Rapporter

Som køkkenchef
Fantastisk arbetsplats
Hjalp denne anmeldelsen?JaNeiRapporter
Jobbkultur
Produktiv og lærerig omgivelser med seriøst arbejde
Menig (Tidligere ansatt) –  København, Københavns kommune10 mai 2019
Gennemførslen af 48 timers førstehjælpskursus var hårdt, men hjælp fra vores overordnede, gjorde det muligt at lære grundlæggende teknikker og værktøjer til at kunne hjælpe i pressede situationer, hvor andres mennesekers liv er i fare.
Hjalp denne anmeldelsen?JaNeiRapporter
Registrer denne bedriftssiden

Vil du vite mer om å jobbe her?

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Forsvaret. Nettverket vårt er klar til å svare.

Still et spørsmål

Totalvurdering