Forsvaret anmeldelse

Vis alle Forsvaret anmeldelser

Jobbkultur
Uddannende og udfordrende arbejdsplads.
Konstabel / Soldat (Nåværende ansatt) –  Nørresundby, D8115 oktober 2013
I min tid i militæret har jeg fået virkelig meget uddannelse, også til civil brug. Herunder en masse førstehjælp, kørerkort (C + CE), truck certifikat, surrings bevis, farligt gods bevis. Derudover kommer alle de personlige fordele jeg har fået under min udsendelse, som modenhed, mine egne grænser, vigtigheden ved at være en god kollega, da jeg har været sammen med de samme 15 folk 24/7 i over 6mdr, det betyder vi har skulle vise stor gensidig respekt overfor hinanden, hjælpe og passe på hinanden, og have det sjovt så snart tiden er til det.
Det sværeste jeg har været udsat for, var udfordringen af et halvt år i Afghanistans hensynsløse ørken, og det at prøve at forklarer ens familie sine valg.
Den bedste del af jobbet kommer som den sværeste, nemlig udfordringen og al uddannelsen. Jeg kan godt lide udfordringer, og siger aldrig nej til at blive uddannet og bedre til noget.
Fordeler
Gratis uddannelse.
Ulemper
Britisk mad i cookhouse i Afghanistan :)
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 6Nei 1Rapporter

Som køkkenchef
Fantastisk arbetsplats
Hjalp denne anmeldelsen?JaNeiRapporter
Jobbkultur
Produktiv og lærerig omgivelser med seriøst arbejde
Menig (Tidligere ansatt) –  København, Københavns kommune10 mai 2019
Gennemførslen af 48 timers førstehjælpskursus var hårdt, men hjælp fra vores overordnede, gjorde det muligt at lære grundlæggende teknikker og værktøjer til at kunne hjælpe i pressede situationer, hvor andres mennesekers liv er i fare.
Hjalp denne anmeldelsen?JaNeiRapporter
Registrer denne bedriftssiden

Vil du vite mer om å jobbe her?

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Forsvaret. Nettverket vårt er klar til å svare.

Still et spørsmål

Totalvurdering