Forsvaret anmeldelse

Vis alle Forsvaret anmeldelser

Seriøs og krevende
Sambandsmann, Telemark Bataljon (Tidligere ansatt) –  Rena, N0416 mars 2015
En typisk dag i Forsvaret består som regel av trening på oppdrag eller vedlikehold av materiell.
I Forsvaret har jeg lært å kjenne meg selv på en måte jeg ikke trodde var mulig, alt fra psykisk til fysisk.
Ledelsen i Forsvaret er helt unik, der respekt for grad og erfaring står høyt oppe.
Det vanskeligste med jobben er tanken på at du kan bli sendt til krig på kort varsel. Der man kan bli spurt om å ta vanskelige avgjørelser.
Det mest underholdene med jobben er å tjene penger på å gjøre ting som andre bare drømmer om.
Fordeler
Utrolig Samhold
Ulemper
Stressende forhold
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 1Nei 1Rapporter

Andre anmeldelser for Forsvaret

Generelt veldig bra tjeneste.
Logistikkassistent (Tidligere ansatt) –  Sortland, Sortland kommune18 november 2018
Det er en stund siden nå, men husker godt min tid i forsvaret. Stortsett bra arbeidsmiljø. Var med siste året som "frivillig" før det ble allmenn vikeplikt, og kulturen var derfor mannsdominert. Lærte helt utrolig mye i forsvaret og likte en strukturert og aktiv jobbhverdag.
Fordeler
Fantastisk mat på kystvakt, gode sosiale fasiliteter
Ulemper
Lange tokt
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 1NeiRapporter
Godt arbeidsmiljø med fantastisk befal
Vernepliktig soldat (Tidligere ansatt) –  Setermoen2 august 2018
I sanitetsbataljonen hadde vi mange soldater som ikke jobbet spesielt hardt til å begynne med. Befalet var ekstremt flinke til å skape lagfølelse og dyrket godt initiativ i stor grad. Dette gjorde at soldater med dårlig utgangspunkt ble gode soldater etter en stund.
Fordeler
Fantastisk befal
Ulemper
Til tider kjedelige arbeidsdager med vedlikehold og mønstring i flere uker i strekk
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 1NeiRapporter
Registrer denne bedriftssiden

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Forsvaret. Nettverket vårt er klar til å svare.

Still et spørsmål

4,1