Forsvaret anmeldelser fra ansatte i Bardufoss

Fant 4 anmeldelser som matchet søket Se alle 36 anmeldelser
Sorter etter: Hjelpsomhet | Omtale | Dato
Utfordrende og krevende arbeidsplass
Avløsningsfører/Vaktkommandør (Tidligere ansatt) –  Bardufoss, N194 november 2015
- Morgenbrief med info om hendelser og har skjedd og hva som skal hende igjennom vakten, utførelse av oppdraget.
- Lederegenskaper og personlig utvikling.
- Kjenne egne grenser og jobbe hardt.

- Bygge relasjoner og et godt forhold til overordne og medsoldater.
- Slutten av et 2 ukers skift med 12t. nattevakt hvor alle begynner og bli lei å vil reise hjem.
- Når ting gikk som planlagt og alle samarbeidet bra under alarmer og øvelser.
Fordeler
Bygge nye relasjoner og fine opplevelser.
Ulemper
Lange vakter.
Hjalp denne anmeldelsen?JaNeiRapporter
Spennende og kjekk arbeidsplass
Fly soldat, som Vakt Og sikrings soldat (Tidligere ansatt) –  Bardufoss, N1918 oktober 2013
Forsvaret er en fantastisk gode lære plass, der du lærer hvordan du kan og skal oppføre deg når du er utroligt nær mennesker, over en lengre periode som får frem mange følelser og tanker som du lærer deg å takle etterhvert.
du finner raskt ut at det finnes mange forskjelige befaler som skal lede deg i mange nye og spennende sitivasjoner, der du lærer deg hvilken ledertype som er kjekest og ha og hvilken som virker best.

medsoldatene dine er dine nye venner og miljøet blir raskt godt og tett. og det er du og de som skal lære og ha det kjekt på den nye arbeids plassen som er tildelt, og det er noe du husker resten av livet ditt!

den suverent beste følelsen vi får i Forsvaret er mestrings følelsen etter mestrings øvelser og når venner støtter deg slik at du føler deg som verdens heldigeste soldat! som kan klare alt!
Fordeler
Bilige reiser, gratis kost og losji, mange nye venner, lære mye nytt og gratis udanning til senere i livet
Ulemper
reise vekk fra vennene du har skaffet
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 4NeiRapporter
utrolig lærerikt og spennende
vakt og sikringssoldat (Tidligere ansatt) –  Bardufoss, N1924 september 2013
veldig sosialt, lært masse! et år man vokser utrolig mye på

det er ikke lov å fortelle så mye om arbeidsdagene
og ulemper og fordeler i forsvaret.
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 2Nei 2Rapporter

Se flere Forsvaret anmeldelser

Registrer denne bedriftssiden

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Forsvaret. Nettverket vårt er klar til å svare.

Still et spørsmål

4,1