Forsvaret anmeldelser fra ansatte i Frederikshavn

Fant 3 anmeldelser som matchet søket Se alle 27 anmeldelser
Sorter etter: Hjelpsomhet | Omtale | Dato
Jobbeforhold/Livsbalanse
Kompensasjon/Fordeler
Jobbsikkerhet/Forskudd
Lederskap
Jobbkultur
De fleste områder fungere fint, men HR er overfladisk og regulær kassetænkning
Værkmester (Tidligere ansatt) –  Frederikshavn, D8124 februar 2015
Ledelsen i OPLOG FRH er tydeligt begrænset af Søværnets Operative Kommando (SOK). Systemerne er styret af kassetænkning, i stedet for at udnytte den viden og ikke mindst erfaring, som medarbejderne ligger inde med. Jeg har desværre fået det indtryk, at man i/fra toppen kun ser nogle "soldater" som man kan flytte rundt med som skakbrikker, efter topledelsens for godt befindende, uden at se på, om det er bønder, springere, løbere, tårne, mens man fester i ledelsen (fordi de er fortæller hinanden, hvor dygtige de er) uden at ledelsen, kongen og dronningen, aner, at hver gang, de finder på noget nyt, sætter man i værk, uden at se til siderne eller i historiebøgerne om det virker, eller om der er erfaringer, som man burde se nærmere på.
Fordeler
Fleksibel i arbejdstid udenfor de pressede perioder
Ulemper
Topledelse i Forsvaret er uden struktur og evne til at samarbejde.
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 7Nei 3Rapporter
Jobbeforhold/Livsbalanse
Kompensasjon/Fordeler
Jobbsikkerhet/Forskudd
Lederskap
Jobbkultur
Forsvaret
Lagerarbejder (Tidligere ansatt) –  Frederikshavn, D8113 februar 2014
Jeg har aldrig haft bedre arbejdsplads, end forsvaret.
Jeg fik lov til mange ting, som gjorde at jeg udviklede mig og kunne være alle steder på stedet.

Fik lov til at planlægge min hverdag, hvor jeg havde frihed under ansvar.

Fik lov til at gøre tingene på min måde, da det var mig, som lavede jobbet og det skulle gerne gå så hurtig at det var muligt.

Jeg var så glad for mit arbejde i forsvaret at selv mandag, havde jeg ikke " tid " til at komme hjem efter fyraften, for jeg skulle liiiggge nå det sidste.
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 6Nei 4Rapporter

Se flere Forsvaret anmeldelser

Du kan prøve:

Registrer denne bedriftssiden

Vil du vite mer om å jobbe her?

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Forsvaret. Nettverket vårt er klar til å svare.

Still et spørsmål

Totalvurdering