logo av Flying Tiger Copenhagen

Flying Tiger Copenhagen anmeldelser fra ansatte

3.2Balanse mellom jobb og fritid

Fant 3 anmeldelser som matchet søketSe alle 435 anmeldelser

Gøy arbeidsplass!

Morsomt og spennende sted og jobbe! Lærer mye og har alltid noen og gjøre! Men bor du for deg selv og trenger en fast inntekt, så vil jeg anbefale og ha enda en ekstra jobb på si!

Fordeler

Rabatt på varene

Ulemper

Utroooolig lav lønn og korte arbeid dager! Ingen muligheten heller for og få fast stilling

Butikk

Jeg er en 19 år gammel gutt som går første året på Bamble videregående-skole studiespesialisering linje. Ved siden av studier ønsker jeg en deltidsjobb for å utvikle meg og lære noe nytt. Å arbeide som butikkmedarbeider virker interessant og spennende, og jeg har lært meg hvordan jeg ekspanderer og snakker med kunder fra da jeg jobber på butikk i hjemlandet mitt. Denne kunnskapen jeg vil ta med meg i en eventuell jobb hos dere. Ettersom har jeg jobbet flere forskjellige steder som praksis vet jeg hvordan arbeidslivet og mener at jeg har en del ting jeg kan bidra med. Jeg er effektiv og tar initiativ for jobben min, flink til å lytte og forstå andre mennesker. Fra hjemlandet mitt har jeg jobbet i butikk da var jeg 13 år og er vant til å ta ansvar. Jeg ser også på meg selv som utadvendt og serviceinnstilt, som er sympatisk og har gode samarbeidsevner. Jeg ser frem til å høre fra dere og møter gjerne til å intervjue.

Fordeler

erfaring

Bra arbetsmiljö med bra utveckling

Ett bra företag med mycket kunniga människor i en trevlig atmosfär. Hektiskt ibland men mycket bra kollegor.

Jobber hos Flying Tiger Copenhagen

Se flere jobber
Se flere anmeldelser om Flying Tiger Copenhagen

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Flying Tiger Copenhagen. Nettverket vårt er klar til å svare.Still et spørsmål

3.3

3.2Arbeid/Personliv forhold