Face2Face

Face2Face anmeldelser fra ansatte

3.7Balanse mellom jobb og fritid

Fant 22 anmeldelser som matchet søketSe alle 38 anmeldelser

Spennende utfordring

Lærte masse om meg selv. Ble tryggere og bedre på å møte andre mennesker. Varierte dager og aldri kjedelig. Gøy å kunne sette egne mål og jobbe mot!

Fordeler

Utviklende, sosialt miljø

Ulemper

Krever noe av deg selv

Ikke for alle

Er du en naturlig selger - go for it. Ellers kommer du til å slite. Basis lønn ligger på 11.000kr for heltidsarbeid!!!! 😳 resten er provisjon. Ja det er mulig å tjene seg opp, etter hvor mye du selger, men du har ingen garanti å tjene noe på å plage folk. 500kr per dag som basislønn er helt latterlig. Tjener over en halvparten av det i timen, rett ved siden av kontoret til face2face ...IKKE MINST - INGEN VARIERTE OPPGAVER! Bare dør til dør salg. BARE. Der ble jeg også lurt. Mandag til fredag, av og til lørdag, fra 14 til 21, 52 uker i året er det dør-salg.Skulle også lese gjennom kontrakten, og fikk hørre at omtrent ingenting som sto i kontrakten stemte med virkeligheten! For eksempel det sto fleksible arbeidstider, men skulle jobbe 14-21 hver dag. Og at jeg fikk velge oppgaver eller hvor jeg ville jobbe så lenge oppdraget ble gjort innen fristen.Fikk ingen sjanse til å være med å se hvordan det ser ut før jeg signerte kontrakten, måtte bare hoppe rett uti. Mens alle andre plasser jeg har jobbet, fikk jeg velge nesten selv hvor mye jeg skulle se av arbeidet før jeg signerte.

Fordeler

Grei arbeidsmiljø

Ulemper

Veldig uklare, lite fordeler og trygghet for en (sykepenger, dagpenger osv)

Dårlig lønn, men greit å bo på hotell.

Teamleder var grei, og de jeg jobbet med var helt ok. Det å ikke få penger de første to ukene du jobber? Ikke ok. Det å ikke få se arbeidskontrakten før du har brukt 6tusen kr på flybiletter og å ha reist til trondheim er heller ikke ok. Det å få vite først når du skulle fått lønn at du ikke får penger for di første to ukene du har bodd vekke hjemmefra for det anses som «opplæring» er heller ikke ok. Hele opplegget var dritt, brukte 6tusen på flybiletter, og fikk ikke en krone for de 2 ukene jeg jobbet. Sa opp når jeg fant ut hvor scam hele oplegget var.

Fordeler

Du får bo på hotell

Ulemper

Scam opplegg hvis du ikke selger på hver eneste dør du banker på.

Fantastisk arena for utvikling.

Er man ung, ambisiøs og hardtarbeidende fins det ikke en bedre arbeidsplass i hele Norge. Sky is the limit og du kan tjene så mye penger du bare vill. Man får en gullbillett i form av fantastisk opplæring, og tar man til seg det lederskapet sier er det bare å gå ut og utføre.

Jobben for den eventyrlystne!

Får alltid en variert hverdag, hvor man alltid lærer noe nytt, enten om seg selv eller andre. Ekstremt bra miljø og kultur, og veldig artig å reise rundt.

høy

Lært veldig mye, hvordan få kunder osv, kjekke folk

Fordeler

gratis lunsjer

Ulemper

korte pauser

Superfun and eventful sales- and marketing experience

Had so much fun working with enthusiastic and motivated colleagues and leaders. A real performance culture with constant focus on what lies ahead and opportunities rather than challenges. Demands a lot of you, but gives plenty back in terms of progression, coping, mastering and lots of fun!

Fordeler

Trust and support

Ulemper

None in my experience

Fineste jobben jeg har hatt

Konkurranse, sosialt miljø, masse latter og glede i hverdagen! ALDRI kjedelig og alltid noen som støtter deg om du møter motgang. Sterkt resultatfokus og kanskje ikke noe for deg som ikke har noen særlige ambisjoner, men et supert miljø for deg som vil utvikle deg og ta steget videre i din karriere!

Fordeler

Konkurranse og høyt faglig nivå

Ulemper

Nada

Hardt arbeid, stor mestringsfølelse

Fikk god opplæring og ble pushet og motivert fra første arbeidsdag. ble mye tryggere på meg selv og turte mye mer enn jeg hadde trodd. følte at jeg ble flink og at jeg mestret arbeidsoppgavene og fikk utvidet min komfortsone. har jobbet i både Norge og Sverige

Fordeler

stor mestringsfølelse når man lykkes!

Ulemper

dårlige dager og prestasjoner blir synlig for deg selv og andre

Springbrett

Daglig oppfølging av flinke ledere. Gode produkter. Fleksibilitet. Internasjonale muligheter. Stor grad av selvstyring.

Fordeler

Døråpner for videre karriere

Beste sommerjobben!

Hadde tidenes sommer på et omreisende team! Masse utadvendte og hyggelige kollegaer, opphold og reise ble dekket, veldig fornøyd med inntekten :) Virkelig en opplevelse for livet, og jeg vil definitivt søke igjen for neste sommersesong!

Fordeler

Opplevelser og reise

Ulemper

Borte fra venner og familie hjemme

Aldri lært så mye noe annet sted!

etter å ha vært skolelei og usikker på hva jeg ville gjøre passet det perfekt å komme til et sted hvor folk hadde tro på meg uansett hva jeg hadde gjort før! de ga meg full opplæring og jeg lærte masse hver eneste dag! opplevde både oppturer og nedturer men jeg følte meg for første gang god i noe :) veldig motiverende ledere, fikk meg til å tro på meg selv igjen!

Fordeler

positivt miljø, fikk vanvittig tro på meg selv

Ulemper

krever mye av deg selv, ikke for deg som ikke vil brette opp ermene

Morsomt og utviklende!

Ingen dag var lik den forrige. Fikk jobbe med gode produkter og motiverende lønn. Salg og markedsføring krever mye av deg selv, men jeg opplevde masse mestring og følte at jeg vokste mye som menneske og medarbeider. Anbefales for deg som ønsker utfordringer og muligheter, og som er villig til å kjempe for det!

Fordeler

Månedlig frokost, masse nye venner, bra produkter

Ulemper

Ingen

Perfect stepping stone

Learned a lot and gained experience which opened the door to a career in finance. Great culture and team spirit! Motivating comp package.

Fordeler

Motivating work place

Kul erfarenhet

Jättekul att få möjlighet till att jobba i både Norge och Sverige med spännande varumärken. Positiv och social arbetsmiljö, med många duktiga kollegor!

Fordeler

Utvecklande, många möjligheter, positiv miljö

Ikke fornøyd

Jeg jobbet som promotør en god stund, og ble fort veldig sliten av jobben. Den er veldig krevende og lønnsbetingelsene er helt på trynet. I tillegg til at arbeidsdagen er lengre enn normalt, er det ofte lang reisevei. Det er heller ikke timesbetaling, men du får lønn etter hver halve dag du jobber. Som vil si at hvis du går en time før, så får du ikke lønn for de siste 4-5 timene du jobbet. Du får også provisjonslønn på salgene dine HVIS kunden er med i 3 måneder eller mer. Noe som selgeren ikke har noe kontroll over. Jeg oppfordrer KUN de som er interessert i å få en karriere innen felt markedsføring å søke på denne jobben. Hvis ikke sliter du deg ut, og kaster bort tiden din.

Fordeler

De fleste kollegaene var hyggelige

Ulemper

Alt annet

Super salgsbedrift!

Jeg jobbet i Face2face fra Januar til Juni 2018. Hadde aldri jobbet med salg før og lærte det nye faget i rekordfart! Arbeidsmiljøet er kanskje det beste jeg har hatt og måtte dessverre slutte fordi jeg flyttet til Tromsø for å studere. Anbefaler alle som ønsker å lære salg å jobbe i Face2face :-D

Fordeler

God opplæring, flinke ledere, veldig godt arbeidsmiljø og gode lønninger

Ulemper

Var litt tøft første 2 dagene, men lærte veldig fort av lederen min og ble flink!

Skuffet og bort kastet tid

Mange her sier at man det er ikke mulig og miste jobben, Men man gjør det men Face2face Sier hvis at den promotører for ikke solgt mye så blir man send til forbedring program men nei ! de gir ikke deg sjanse for bedre deg selv de for deg ut. Unødvendig og skrive kontrakt også kaster deg ut etter 5 dager

Fordeler

Ingen

Ulemper

Alt

Utrolig bra miljø!

I Face2Face har man utrolig mange muligheter da det finnes utrolig mange veier man kan gå! Personlig startet jeg som promotør for SOS Barnebyer og endte opp på Cresco CAR Premium. Det er på grunn av dette vanskelig å beskrive jobben da det er mange forskjellige team man kan bli satt på. Når det er sagt så er det praktisk talt umulig å miste jobben da det eneste som skjer om du ikke oppnår budsjett er at du blir satt på et annet team, men det er også en vanskelig jobb å tjene på! Alt i alt er det altså en jobb som er utrolig fin, men den passer ikke alle!

Gained a lot of experience

We travelled to a new place every week promoting and selling the campaign we were assigned. Usually placed in stores, shopping centres or streets either with a stand by ourselves or with one or two co-workers. During my time there I gained a lot of experience in communication and sales skills as this was the sole purpose of the work. I also learned more about the importance of team-work as we helped each other stay motivated on a daily basis with supportive management. The hardest part of the job was possibly not having a home life beside work, as we travelled and lived together as a team, however I found it enjoyable. The most enjoyable part of the job was working alongside my colleagues and the skills I learned from them.

Fordeler

Travelling and seeing more of Norway

Ulemper

Little private time

Rolig arbetsmiljö

Jobbade med olika säljprojekt runtomkring i Norge under 3 månader. Utvecklade mig själv väldigt mycket som säljare.

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Face2Face. Nettverket vårt er klar til å svare.Still et spørsmål

3.6

3.7Arbeid/Personliv forhold
3.8Kompensasjon/Fordeler
3.8Jobbsikkerhet/Forskudd
4.0Lederskap
4.0Kultur
  • Face2Face
Gi oss tips om hvordan vi kan forbedre denne siden
Hva ville du ha lagt til eller endret?