Anmeldelser om Lederskap fra ansatte hos Evry

Det var en givende jobb da jeg følte jeg bidro til å gjøre kunders arbeidsdag lettere. Det var veldig motiverende å ha kolleger som presset deg til å prestere samt hadde det gøy på jobb.

En typisk dagen på jobben var å hjelpe folk med ulike IT systemer over tlf og e-post.

Har lært mye om ulike IT systemer og hvordan jeg skal fremlegge med selv ovenfor mennesker.

Arbeidskulturen var strukturert, men samtidig ett godt arbeidsmiljø.

Vanskeligste delen av jobben var å vite hvordan jeg kunne utvikle meg selv til å prestere bedre.

Det mest underholdende med jobben kunne være å prate med kolleger om ulike morsomme samtaler og situasjoner man har vært borti med ulike kunder.
Fordeler
Sosiale aktiviteter
Ulemper
Tilrettelegging
Mener at det er alt for lite oppfølging av ansatte, som krever litt
A good place to start working. The salaries are low. The management is kind of messy. Job advancement is practically non-existant. The company loses a lot of good people.
Stor aktør med meget krevende og utfordrende oppgaver. Et selskap i stor omstrukturering og med fokus på digitalisering og ny teknologi.
From Management to Technical staff , all of them all are cooperative, humble and proactive to get things done on time with lot of fun and amazing working culture.
Arbeidsforholdet startet gjennom en lang periode som innleid på over to år. Har flere ganger vurdert å bytte arbeidsplass på grunn av den lange tiden som innleid.
Dagene kan være hektiske med høyt fokus på kunde.

Jeg har lært å jobbe med ulike virksomhetsystemer, samhandling og kommunikasjon med brukere på telefon.

Vanskeligste er å forholde seg til de stadige endringene i organisasjonen uten at det gjøres klart hva som skal endres i forkant. Det kan være mye interne endringer med fokus på kunde fremfor medarbeidere. Føler det ikke fins ønskede utviklingsmuligheter og vurderer andre alternativer.
Fordeler
Billig lunsj. Høyt kompetente medarbeidere.
Ulemper
Kort lunsjpause. Uoversiktlige prosessrutiner. Dårlig inneklima. Minimalt med coaching.
Se flere anmeldelser om Evry
Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Evry. Nettverket vårt er klar til å svare.
3.6
3.4