Europris
Europris anmeldelse

Svart fornøyd

19 mai 2016
Europris Skien
før vi begynner på jobb, tar vi en kopp kaffe sammen, syns det er det best delen av dagen å begynne med på jobb, koslig.

Det best delen er at man alltid lære noe nytt.

den vanskeligste delen av jobben, er rart men alldri tenkt på det så har jeg ikke svar.

det mest underholdende delen av jobben det må være når kundene smiller, da føles at man har gjør en god jobb også man blir selv litt glad da.
Similar reviews
11 mai 2020
Trivdes godt, greit arbeidsmiljø. Var deltidsansatt/ekstrahjelp i en periode ved siden av skole.
19 februar 2020
Du lærer å håndtere stress. Du kan få en variert dag.
8 februar 2020
Opplæring I Kassa bra
Opplæring på Gulv ingenting...

Uretferdig behandling av ansatte som får deg til å føle deg som om du ikke er vert noe...

Noen klager på den minste detalj... som om at du ikke er I kassa presis! For en blir jo ikke stoppa av kunder som treng hjelp...

Miljøet er så giftig, noen er mer opptatt av og jobbe mot hverandre en med hverandre... Virker som at visse regler ikke gjelder alle... Skal ikkje prate I privat telefon I Kassa, eller ute I butikken men for noen er dette vist ok at dei Kan gjere... synest dette er heilt sjokkerende... Europris gjenerelt burde ha en sjekk opp om korleis ansatte har de på jobb.. hvordan dei blir behandla av sjefer/ assisterande sjefer... Ansatte tør ikke engang å si noe for dei veit at ingenting blir gjort ...  Så dei går på jobb I negativt miljø, hvor en får klage for den minst unnødvedige ting menst andre kan gjere hva en dei vil... Anbefaler ikke det som en arbeidssplass
Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Europris. Nettverket vårt er klar til å svare.
3.9
3.5