Europris

Anmeldelser om Lederskap fra ansatte hos Europris

Trivdes godt, greit arbeidsmiljø. Var deltidsansatt/ekstrahjelp i en periode ved siden av skole.
Du lærer å håndtere stress. Du kan få en variert dag.
Opplæring I Kassa bra
Opplæring på Gulv ingenting...

Uretferdig behandling av ansatte som får deg til å føle deg som om du ikke er vert noe...

Noen klager på den minste detalj... som om at du ikke er I kassa presis! For en blir jo ikke stoppa av kunder som treng hjelp...

Miljøet er så giftig, noen er mer opptatt av og jobbe mot hverandre en med hverandre... Virker som at visse regler ikke gjelder alle...
Skal ikkje prate I privat telefon I Kassa, eller ute I butikken men for noen er dette vist ok at dei Kan gjere... synest dette er heilt sjokkerende... Europris gjenerelt burde ha en sjekk opp om korleis ansatte har de på jobb.. hvordan dei blir behandla av sjefer/ assisterande sjefer... Ansatte tør ikke engang å si noe for dei veit at ingenting blir gjort ...  Så dei går på jobb I negativt miljø, hvor en får klage for den minst unnødvedige ting menst andre kan gjere hva en dei vil... Anbefaler ikke det som en arbeidssplass
Mye varer, store butikker!
Stor kundekrets, n produkter for alle.

En del ansatte som "planlegger" vel mye.
Fordeler
Personalrabatt på allerede lave priser er et pluss!
Vi får ekstremt mange varer levert til butikken. Så mange at vi ikke har plass på lager og må leie container. Vi kan ikke bevege oss rundt på lager, og har pålagte forventninger som har gjort at meg, inkludert tre andre har blitt sykemeldt i år grunnet det store presset fra de sentralt i Europris. Det er kun snakk om penger og solgte varer.. vi medarbeiderne blir glemt bort og sliter oss syke for å få ting unnagjort. Vi hiver oss rundt og får ikke tid til kundene , og butikken ser ut som et sirkus. Vi har flere ganger klaget sentralt med støtten fra butikker rundt i hele Norge, men vi blir ikke hørt. Det peses på med enda flere varer, og mengden med kampanjevarer som leveres inn må trylles plass til i butikken som fra før av er stappet med varer. Mange av varene får vi ikke inn eller ikke nok antall av og da sitter vi igjen med sure kunder. Opplæring har vært dårlig i min butikk og mange ganger må vi lære oss jobben selv. Det slutter og begynner nye folk hele tiden, så man blir fort sittende med mye ansvar og liten kompetanse.
Fordeler
10% ansattrabatt
Ulemper
Dårlig lønn. INGEN tillegg med mindre man jobber 50+ timer i mnd.
De årene jeg jobbet der, var det veldig hyggelig, men den daglige lederen som er der i dag er utrolig ufin og frekk.
Fordeler
Ok lønn
Ulemper
Dårlig leder i 2019
Hei ,å ha praksis på butikken er gøy og gi se fleikseibl teid
har lært god kunde behandling med gode leder, kolleger og kunder
Fordeler
God arbeidsforhold
Ulemper
vet ikke
jeg jobba som praksis i bedriften Europris hvor jeg jobba. som ansatt uten lønn i begynnelsen av februar 2018, jeg har planer om å søke jobb i europris men. er ikke sikker på om jeg får jobben fordi det er fullt men jeg gjør min beste og gir alt jeg kan får å få jobben.
En hverdag hos Europris er å møte utfordringer som innebærer store mengder varer som skal inn i butikk på best mulig måte og på minst mulig tid. Derfor er hver dag full av planlegging og løsningorienterte ansatte. Jeg har lært mye om kundebehandling, butikkdrift, vareplassering, hvordan å få øke handlekurven, bestillinger, personalansvar, hvordan bli en bedre medarbeider og leder. Medarbeiderne er en viktig byggekloss i arbeidshverdagen! Derfor er det veldig viktig at vi har ett arbeidsmiljø hvor alle føler at de blir sett og ivaretatt. Hos oss er medarbeiderne en stor vennegjeng som trives i hverandres selskap og arbeidshverdag. Skal jeg si noe av den vanskeligste delen av arbeidet, så er det det å få vareplasseringer inn til riktige tidsfrister. Med store vareleveringer er det mange ganger en riktig stor utfordring til tider å få varene inn til riktig tidpunkt. Dette har mye å gjøre med leveringstiden av varene som blir bestilt. Underholdende er det hver dag! Nye varer som gir inspirasjon til gode salg å glade ansatte og kunder er den beste underholdningen man kan ha.
Fordeler
10% personalrabatt.
Greit sted å jobbe om du ikke ønsker store forandringer.
Det har for min del vært litt mye rot med bytte av butikksjef .

Liker å ha voksne og stabile forhold på min arbeidsplass.
Fordeler
ingen
Ulemper
Lite tilbakemeldinger om innsats ris/ros
Se flere anmeldelser om Europris
Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Europris. Nettverket vårt er klar til å svare.
3.9
3.5