Europris

Europris anmeldelser fra ansatte for Nk

Nk1 anmeldelse
Norge1 anmeldelse
Fant 1 anmeldelse som matchet søket
En hverdag hos Europris er å møte utfordringer som innebærer store mengder varer som skal inn i butikk på best mulig måte og på minst mulig tid. Derfor er hver dag full av planlegging og løsningorienterte ansatte. Jeg har lært mye om kundebehandling, butikkdrift, vareplassering, hvordan å få øke handlekurven, bestillinger, personalansvar, hvordan bli en bedre medarbeider og leder. Medarbeiderne er en viktig byggekloss i arbeidshverdagen! Derfor er det veldig viktig at vi har ett arbeidsmiljø hvor alle føler at de blir sett og ivaretatt. Hos oss er medarbeiderne en stor vennegjeng som trives i hverandres selskap og arbeidshverdag. Skal jeg si noe av den vanskeligste delen av arbeidet, så er det det å få vareplasseringer inn til riktige tidsfrister. Med store vareleveringer er det mange ganger en riktig stor utfordring til tider å få varene inn til riktig tidpunkt. Dette har mye å gjøre med leveringstiden av varene som blir bestilt. Underholdende er det hver dag! Nye varer som gir inspirasjon til gode salg å glade ansatte og kunder er den beste underholdningen man kan ha.
Fordeler
10% personalrabatt.
Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Europris. Nettverket vårt er klar til å svare.
3.9
3.5