Europris

Europris anmeldelser fra ansatte for Butikkmedarbeider

Butikkmedarbeider10 anmeldelser
Trivdes godt, greit arbeidsmiljø. Var deltidsansatt/ekstrahjelp i en periode ved siden av skole.
Opplæring I Kassa bra
Opplæring på Gulv ingenting...

Uretferdig behandling av ansatte som får deg til å føle deg som om du ikke er vert noe...

Noen klager på den minste detalj... som om at du ikke er I kassa presis! For en blir jo ikke stoppa av kunder som treng hjelp...

Miljøet er så giftig, noen er mer opptatt av og jobbe mot hverandre en med hverandre... Virker som at visse regler ikke gjelder alle... Skal ikkje prate I privat telefon I Kassa, eller ute I butikken men for noen er dette vist ok at dei Kan gjere... synest dette er heilt sjokkerende... Europris gjenerelt burde ha en sjekk opp om korleis ansatte har de på jobb.. hvordan dei blir behandla av sjefer/ assisterande sjefer... Ansatte tør ikke engang å si noe for dei veit at ingenting blir gjort ...  Så dei går på jobb I negativt miljø, hvor en får klage for den minst unnødvedige ting menst andre kan gjere hva en dei vil... Anbefaler ikke det som en arbeidssplass
Det var veldig fint arbeideplass. man kan lære mye på Europris fordig de har masse forkjelige varer.
Vi får ekstremt mange varer levert til butikken. Så mange at vi ikke har plass på lager og må leie container. Vi kan ikke bevege oss rundt på lager, og har pålagte forventninger som har gjort at meg, inkludert tre andre har blitt sykemeldt i år grunnet det store presset fra de sentralt i Europris. Det er kun snakk om penger og solgte varer.. vi medarbeiderne blir glemt bort og sliter oss syke for å få ting unnagjort. Vi hiver oss rundt og får ikke tid til kundene , og butikken ser ut som et sirkus. Vi har flere ganger klaget sentralt med støtten fra butikker rundt i hele Norge, men vi blir ikke hørt. Det peses på med enda flere varer, og mengden med kampanjevarer som leveres inn må trylles plass til i butikken som fra før av er stappet med varer. Mange av varene får vi ikke inn eller ikke nok antall av og da sitter vi igjen med sure kunder. Opplæring har vært dårlig i min butikk og mange ganger må vi lære oss jobben selv. Det slutter og begynner nye folk hele tiden, så man blir fort sittende med mye ansvar og liten kompetanse.
Fordeler
10% ansattrabatt
Ulemper
Dårlig lønn. INGEN tillegg med mindre man jobber 50+ timer i mnd.
flott arbeidsplass,hektisk men trivelig arbeidsmiljø.
en fin plass til å lære å jobbe med kunder og hvordan man jobber i butikk/lager.
Arbeidet bestod i hovedsak av kassererarbeid samt varepåfylling.
Kundehåndtering, vareutfylling og kasse-arbeid
Det mest underholdende delen av jobben, er godt samarbeid med medarbeiderne og hyggelige kunder
Fordeler
Gratis lunsj
Ulemper
Korte pauser
Kjekk jobb der man alltid hadde noe å gjøre. Kunder hele dagen og tiden gikk fort.
Greit sted å jobbe om du ikke ønsker store forandringer.
Det har for min del vært litt mye rot med bytte av butikksjef .

Liker å ha voksne og stabile forhold på min arbeidsplass.
Fordeler
ingen
Ulemper
Lite tilbakemeldinger om innsats ris/ros
Her får du en grunndig oppløring og oppfølgese. Lære mye nytt hver dag når man jobber der.