Europris

Europris anmeldelser fra ansatte

Viser alle 24 anmeldelser
Trivdes godt, greit arbeidsmiljø. Var deltidsansatt/ekstrahjelp i en periode ved siden av skole.
Du lærer å håndtere stress. Du kan få en variert dag.
Opplæring I Kassa bra
Opplæring på Gulv ingenting...

Uretferdig behandling av ansatte som får deg til å føle deg som om du ikke er vert noe...

Noen klager på den minste detalj... som om at du ikke er I kassa presis! For en blir jo ikke stoppa av kunder som treng hjelp...

Miljøet er så giftig, noen er mer opptatt av og jobbe mot hverandre en med hverandre... Virker som at visse regler ikke gjelder alle... Skal ikkje prate I privat telefon I Kassa, eller ute I butikken men for noen er dette vist ok at dei Kan gjere... synest dette er heilt sjokkerende... Europris gjenerelt burde ha en sjekk opp om korleis ansatte har de på jobb.. hvordan dei blir behandla av sjefer/ assisterande sjefer... Ansatte tør ikke engang å si noe for dei veit at ingenting blir gjort ...  Så dei går på jobb I negativt miljø, hvor en får klage for den minst unnødvedige ting menst andre kan gjere hva en dei vil... Anbefaler ikke det som en arbeidssplass
Det var veldig fint arbeideplass. man kan lære mye på Europris fordig de har masse forkjelige varer.
Mye varer, store butikker!
Stor kundekrets, n produkter for alle.

En del ansatte som "planlegger" vel mye.
Fordeler
Personalrabatt på allerede lave priser er et pluss!
Vi får ekstremt mange varer levert til butikken. Så mange at vi ikke har plass på lager og må leie container. Vi kan ikke bevege oss rundt på lager, og har pålagte forventninger som har gjort at meg, inkludert tre andre har blitt sykemeldt i år grunnet det store presset fra de sentralt i Europris. Det er kun snakk om penger og solgte varer.. vi medarbeiderne blir glemt bort og sliter oss syke for å få ting unnagjort. Vi hiver oss rundt og får ikke tid til kundene , og butikken ser ut som et sirkus. Vi har flere ganger klaget sentralt med støtten fra butikker rundt i hele Norge, men vi blir ikke hørt. Det peses på med enda flere varer, og mengden med kampanjevarer som leveres inn må trylles plass til i butikken som fra før av er stappet med varer. Mange av varene får vi ikke inn eller ikke nok antall av og da sitter vi igjen med sure kunder. Opplæring har vært dårlig i min butikk og mange ganger må vi lære oss jobben selv. Det slutter og begynner nye folk hele tiden, så man blir fort sittende med mye ansvar og liten kompetanse.
Fordeler
10% ansattrabatt
Ulemper
Dårlig lønn. INGEN tillegg med mindre man jobber 50+ timer i mnd.
De årene jeg jobbet der, var det veldig hyggelig, men den daglige lederen som er der i dag er utrolig ufin og frekk.
Fordeler
Ok lønn
Ulemper
Dårlig leder i 2019
Europris tilbyr mye forskjellige arbeidsoppgaver som varepåfylling til spacing av varer.
Fordeler
Frie arbeidsforhold med tanke på ansvarsoppgaver, bytter på hvor man jobber hele tiden.
Ulemper
Betalt lunsj, skjer det noe så må man ut i butikk.
Hei ,å ha praksis på butikken er gøy og gi se fleikseibl teid
jeg jobbet som praktis i 2 mander .der var jobb som jeg intersere .
Fordeler
opplaring, praktis
har lært god kunde behandling med gode leder, kolleger og kunder
Fordeler
God arbeidsforhold
Ulemper
vet ikke
jeg jobba som praksis i bedriften Europris hvor jeg jobba. som ansatt uten lønn i begynnelsen av februar 2018, jeg har planer om å søke jobb i europris men. er ikke sikker på om jeg får jobben fordi det er fullt men jeg gjør min beste og gir alt jeg kan får å få jobben.
Ryddig og fin butikk. Mange flinke medarbeidere. Hyggelig å handle
Fordeler
Kort vei
Everyone got along very well, people became good friends outside the workplace. everyone was easy to talk with. they were welcoming to all new employees and made them feel welcome right away.
Fordeler
free lunch
Ulemper
long workdays on saturdays
flott arbeidsplass,hektisk men trivelig arbeidsmiljø.
en fin plass til å lære å jobbe med kunder og hvordan man jobber i butikk/lager.
Trevligt att träffa olika människor varje dag i butiken och kassan.
Arbeidet bestod i hovedsak av kassererarbeid samt varepåfylling.
Kundehåndtering, vareutfylling og kasse-arbeid
Det mest underholdende delen av jobben, er godt samarbeid med medarbeiderne og hyggelige kunder
Fordeler
Gratis lunsj
Ulemper
Korte pauser
Kjekk jobb der man alltid hadde noe å gjøre. Kunder hele dagen og tiden gikk fort.
Ok arbeidsplass. Liker å treffe kunder. Stort sett bra arb miljø.
Fordeler
Mye og gjøre
Ulemper
Urolig pauserom
Europris Skien
før vi begynner på jobb, tar vi en kopp kaffe sammen, syns det er det best delen av dagen å begynne med på jobb, koslig.

Det best delen er at man alltid lære noe nytt.

den vanskeligste delen av jobben, er rart men alldri tenkt på det så har jeg ikke svar.

det mest underholdende delen av jobben det må være når kundene smiller, da føles at man har gjør en god jobb også man blir selv litt glad da.