Europris
Europris anmeldelse

Negativ arbeidssplass...

8 februar 2020
Opplæring I Kassa bra Opplæring på Gulv ingenting... Uretferdig behandling av ansatte som får deg til å føle deg som om du ikke er vert noe... Noen klager på den minste detalj... som om at du ikke er I kassa presis! For en blir jo ikke stoppa av kunder som treng hjelp... Miljøet er så giftig, noen er mer opptatt av og jobbe mot hverandre en med hverandre... Virker som at visse regler ikke gjelder alle... Skal ikkje prate I privat telefon I Kassa, eller ute I butikken men for noen er dette vist ok at dei Kan gjere... synest dette er heilt sjokkerende... Europris gjenerelt burde ha en sjekk opp om korleis ansatte har de på jobb.. hvordan dei blir behandla av sjefer/ assisterande sjefer... Ansatte tør ikke engang å si noe for dei veit at ingenting blir gjort ...  Så dei går på jobb I negativt miljø, hvor en får klage for den minst unnødvedige ting menst andre kan gjere hva en dei vil... Anbefaler ikke det som en arbeidssplass
1.0Arbeid/Personliv forhold
2.0Kompensasjon/Fordeler
1.0Jobbsikkerhet/Forskudd
1.0Lederskap
1.0Kultur
11 mai 2020
Samme rolle
Butikkmedarbeider (Tidligere ansatt) - Trondheim
Trivdes godt, greit arbeidsmiljø. Var deltidsansatt/ekstrahjelp i en periode ved siden av skole.
13 januar 2020
Samme rolleSamme sted
butikkmedarbeider (Tidligere ansatt) - Storhamar, NO
Det var veldig fint arbeideplass. man kan lære mye på Europris fordig de har masse forkjelige varer.
5 juni 2019
Samme rolle
Butikkmedarbeider (Tidligere ansatt) - Vest-Agder
Vi får ekstremt mange varer levert til butikken. Så mange at vi ikke har plass på lager og må leie container. Vi kan ikke bevege oss rundt på lager, og har pålagte forventninger som har gjort at meg, inkludert tre andre har blitt sykemeldt i år grunnet det store presset fra de sentralt i Europris. Det er kun snakk om penger og solgte varer.. vi medarbeiderne blir glemt bort og sliter oss syke for å få ting unnagjort. Vi hiver oss rundt og får ikke tid til kundene , og butikken ser ut som et sirkus. Vi har flere ganger klaget sentralt med støtten fra butikker rundt i hele Norge, men vi blir ikke hørt. Det peses på med enda flere varer, og mengden med kampanjevarer som leveres inn må trylles plass til i butikken som fra før av er stappet med varer. Mange av varene får vi ikke inn eller ikke nok antall av og da sitter vi igjen med sure kunder. Opplæring har vært dårlig i min butikk og mange ganger må vi lære oss jobben selv. Det slutter og begynner nye folk hele tiden, så man blir fort sittende med mye ansvar og liten kompetanse.
Fordeler
10% ansattrabatt
Ulemper
Dårlig lønn. INGEN tillegg med mindre man jobber 50+ timer i mnd.
  1. Negativ arbeidssplass...