Equinor

Anmeldelser om Lønn og fordeler fra ansatte hos Equinor

Har jobbet ved Statoil/Equinor en stund, og er utrolig imponert over i hvilken grad kunnskapsflyt, erfaringsoverføring og kompetanseutvikling ivaretas i denne bedriften. Dette til tross for et stort og inernasjonalt miljø, med mange utskiftinger og mange fagdisipliner. De ansatte møter hverandre med respekt og vennlighet, og personlig har jeg ikke vært vitne til noe som kan minne om personkonflikter eller lignende. En bedriftskultur de fleste kunne lært mye av! Kunnskapsnivået er høyt, og den største - og morsomste - utfordringen har vært de bratte læringskurvene. Engelsk benyttes som arbeidsspråk, noe som var uvant i begynnelsen, men gikk lett å venne seg til. Utviklingsviljen og -evnen ser ut til å være grenseløs, og det går ikke en dag uten at du lærer noe.
Fordeler
Kjempebra kantine og kaffebar
Ulemper
Tildels lange køer på vei til/fra jobb
big promises, holistic mission statement, only Norwegians succeed. Do not want to know anything negative that is discovered, especially from internal audit! Culture does not fit in the USA, especially in Texas.
Fordeler
High salary, bonus, LTI
Ulemper
no career development
Helt grei plass å jobbe, trivelige kolleger og kunder
Fordeler
ansattrabatter
Ulemper
noe lav lønn
O ambiente era bem agradável e harmonioso, os diretores e gestores estavam frequentemente em contato com os estagiários para acompanhar o andamento do projeto e a empresa dava certa liberdade para propor soluções inovadores.
Fordeler
Refeição na empresa, boa disponibilidade de salas para reuniões, ambientes agradáveis para cafés
Flott arbeidsplass med dyktige kolleger og ledere. I Statoil får man stadig utvikle seg selv samtidig som man hele tiden jobber mot et felles mål. Ved å ha muligheten til å skifte stilling innad i Statoil lærer man å kjenne og forstå hele organisasjonen, noe som er utrolig spennende.
Comme beaucoup d'entreprises an Norvège, Statoil offre un bon équilibre entre travail et vie privée, à peu près à tous les niveaux de l'entreprise (non-cadres, cadres, manageurs). Le salaire est cependant moins compétitifs que dans d'autres entreprises similaires.
Jeg ser tilbake på mine arbeidsplasser som meningsfylt arbeid sammen med gode og ulike medarbeidere. Jeg har lært at mennesker er ulike, med ulik styrke og kompetanse. Medarbeidere er en styrke du må ha, og som lærer en selv å kjenne ofte. I Komm. tjeneste var det ofte lave budsjetter, ikke så lett alltid, men gode planer og kommunikasjon viktig. Det morsomste var ofte pasienters historier fra livet. Historien ga oss ofte mer innblikk i hvorfor vi er som vi er. Jeg har nå tatt tidligpensjon, og jeg er frisk og har arbeidslyst, så kan noen ha bruk for meg der noen trenger meg, ja, så er jeg klar.
Fordeler
Å jobbe med mennesker, bli til nytte og bruke mine evner
Ulemper
alltid travelt, og kreativiteten vår var nyttig i mange situasjoner.
Kunne bli bedre kompensasjon, lederskap er ganske bra og andre ansetter er gøy å bli med.
Jeg jobbet ufrivillig deltid på Statoil og hadde litt problemer med at en arbeidsdag på mellom åtte og ni timer ikke hadde pause. Jeg satte stor pris på kundebehandling og påfylling av varer. Jeg lærte fundamentene for salg og kundeservice her, noe jeg er takknemlig for. Jeg så lite til kolleger da et skift alltid var alene. Den vanskeligste delen av jobben var når kunder ba om tidkrevende ting når det var lang kø bak, det kunne bli litt hektisk å lage sju hamburgere når det sto mange i køen som bare skulle kjøpe en sjokolade når man står der alene. Jeg syntes det var veldig gøy å gjøre konkurranse av salg. Jeg syntes også det var veldig tilfredsstillende med kunder som gikk derfra med et smil.
Fordeler
Rabatt på mat
Ulemper
Ingen pauser, ingen kvelds/overtids-tillegg, minstelønn.
typisk dag på jobben var veldig mye stress, mye som skulle bli gjort på en gang. hyggelige medarbeidere, lærte mye.
Fordeler
gode lunsjer, prosenter på diverse ting
Ulemper
alt for mye og gjøre, og kun en på jobb om gangen
Se flere anmeldelser om Equinor