Elkjøp

Elkjøp anmeldelser fra ansatte for Salgsleder

Salgsleder1 anmeldelse
Norge1 anmeldelse
Fant 1 anmeldelse som matchet søket
Startet som deltid med å selge hvitevarer (kunne nesten ikke starte oppvaskmaskinen hjemme før det) og hadde en ganske bratt opplæringsperiode da jeg startet i oktober og salgene mot jul starter i november. Som deltid er det enkelt, alt går på tall, jo bedre du selger, jo flere vakter får du.
Før det gikk 12 måneder fikk jeg tilbud om å bli ansvarlig for småvareavdelingen på heltid siden jeg hadde spurt om mulighet for deltid tidligere. Snart jobbet i Elkjøp i 5 år nå.

Veldig sosial arbeidsplass, og etter å ha jobbet på 3 forskjellige butikker så vil jeg si at det sosiale og Den gode kulturen Elkjøp bygger gjelder i alle butikkene. Anbefales. Man lærer masse om man ønsker å arbeide for det.

Liker godt at de fleste forfremmelser skjer innad i bedriften. Varehussjefen på alle tre butikkene jeg har jobbet på startet som deltid og jobbet seg oppover, dette gjelder også avdelingslederene.
Fordeler
Personalkjøp, opplæring, bra intranett og kommunikasjon med kjeden (kan sende melding direkte til CEO om ønskelig), mulighet for å arbeide seg videre i systemet/kjeden, bonusmuligheter, betalt lunsj
Ulemper
Kan være mye arbeid/litt stressende ved PEAK (julesalget), men synes personlig at det bare er gøy