Elkjøp
Elkjøp anmeldelse

livlig men målbevist arbeidsplass

27 januar 2015
En normal dag vil være å møte opp litt i forkant, skifte til arbeidsklær mens jeg prater litt med kolleger i garderoben, logger meg inn så ledelsen ser jeg er på jobb for å så gå inn på lageret å starte på pallene med varer som kom tidligere den morgenen. evt bare gå opp på min avdeling å starte med å få plassert varer ut i butikk samt rydde og priskontroll. samtidig som jeg prøver å gjøre disse tingne mere varer kommer inn mens jeg må hjelpe kunder.
dette var noe jeg fant litt vanskelig, det å få tid til alt, uavhengig av hvor fort jeg jobbet fikke jeg ikke gjort alt jeg ville selv om jeg fikk gjort en veldig god del. men det var veldig morsomt, kjempefine kunder, ekstremt bra kolleger gjorde at jeg virkelig gledet meg til å reise på jobb og mistet litt kontakt med tidsfølelse.
Fordeler
grei peronalrabatt
Ulemper
vikar stilling
13 januar 2019
Samme rolle
Lagermedarbeider (Tidligere ansatt) - Lørenskog
min jobb var epoq kjøkken og holdt på med å losse biler, mottak av varer samt fremplukk av varer til kunde
17 april 2018
Samme rolle
Lagermedarbeider, Selger, Kundeoppfølging (Tidligere ansatt) - Krokstadelva
Fantastisk gruppe med koselige og snille kollegaer.
Fordeler
Lærerikt og god opplærling.
Ulemper
kommer ikke på noe
2 september 2020
Samme sted
Salgsleder (Nåværende ansatt) - Midt-Norge
Startet som deltid med å selge hvitevarer (kunne nesten ikke starte oppvaskmaskinen hjemme før det) og hadde en ganske bratt opplæringsperiode da jeg startet i oktober og salgene mot jul starter i november. Som deltid er det enkelt, alt går på tall, jo bedre du selger, jo flere vakter får du.
Før det gikk 12 måneder fikk jeg tilbud om å bli ansvarlig for småvareavdelingen på heltid siden jeg hadde spurt om mulighet for deltid tidligere. Snart jobbet i Elkjøp i 5 år nå.

Veldig sosial arbeidsplass, og etter å ha jobbet på 3 forskjellige butikker så vil jeg si at det sosiale og Den gode kulturen Elkjøp bygger gjelder i alle butikkene. Anbefales. Man lærer masse om man ønsker å arbeide for det.

Liker godt at de fleste forfremmelser skjer innad i bedriften. Varehussjefen på alle tre butikkene jeg har jobbet på startet som deltid og jobbet seg oppover, dette gjelder også avdelingslederene.
Fordeler
Personalkjøp, opplæring, bra intranett og kommunikasjon med kjeden (kan sende melding direkte til CEO om ønskelig), mulighet for å arbeide seg videre i systemet/kjeden, bonusmuligheter, betalt lunsj
Ulemper
Kan være mye arbeid/litt stressende ved PEAK (julesalget), men synes personlig at det bare er gøy