Elkjøp
Elkjøp anmeldelse

Gøy arbeidsplass.

3 desember 2019
Jeg gleder meg veldig til jobben og jeg ønsker veldig å ha jobb hos dere.
Fordeler
Gratis lunsjer.
Ulemper
Helsetjenester
2 september 2020
Salgsleder (Nåværende ansatt) - Midt-Norge
Startet som deltid med å selge hvitevarer (kunne nesten ikke starte oppvaskmaskinen hjemme før det) og hadde en ganske bratt opplæringsperiode da jeg startet i oktober og salgene mot jul starter i november. Som deltid er det enkelt, alt går på tall, jo bedre du selger, jo flere vakter får du.
Før det gikk 12 måneder fikk jeg tilbud om å bli ansvarlig for småvareavdelingen på heltid siden jeg hadde spurt om mulighet for deltid tidligere. Snart jobbet i Elkjøp i 5 år nå.

Veldig sosial arbeidsplass, og etter å ha jobbet på 3 forskjellige butikker så vil jeg si at det sosiale og Den gode kulturen Elkjøp bygger gjelder i alle butikkene. Anbefales. Man lærer masse om man ønsker å arbeide for det.

Liker godt at de fleste forfremmelser skjer innad i bedriften. Varehussjefen på alle tre butikkene jeg har jobbet på startet som deltid og jobbet seg oppover, dette gjelder også avdelingslederene.
Fordeler
Personalkjøp, opplæring, bra intranett og kommunikasjon med kjeden (kan sende melding direkte til CEO om ønskelig), mulighet for å arbeide seg videre i systemet/kjeden, bonusmuligheter, betalt lunsj
Ulemper
Kan være mye arbeid/litt stressende ved PEAK (julesalget), men synes personlig at det bare er gøy
7 januar 2020
AVDELINGSLEDER TECH (Tidligere ansatt) - Bergen
Varierende arbeidshverdag med masse muligheter for riktig person.
5 august 2019
Kasseleder og småvareansvarlig (butikk) (Tidligere ansatt) - Notodden, NO
Aldri hatt en så god jobb noen gang, så når jeg matte gi meg på grunn av helsa, så var det med stor sorg.
Her var det gode arbeidstider, grei lønn og flotte ansatte som gjorde dagen veldig mye bedre.

Super kursing av alle ansatte. Da jeg jobbet her, følte jeg at jeg ble veldig godt ivaretatt. God opplæring og super oppmuntring.

Dette var et arbeid man gleder seg til å gå til, det eneste negative var at det var harde gulv(vonde for rygg og bein) og at det til tider kunne bli litt I overkant kaldt I lokalene om vinteren.

Det var alltid gøy å ha vaffledag, der alle kunder fikk gratis vafler og det var spennende å se hvem som hadde klart å selge flest vaffeljern denne dagen. om vinteren hadde vi alltid gratis gløgg og pepperkaker for kunden til å varme seg på(ansatte også)

Det var stor fokus på punktlighet og nøyaktighet, og dette synes jeg var bra.
Fordeler
Godt arbeidsmiljø og gode vilkår for ansatte
Ulemper
harde gulv og kalde lokaler