Elkjøp
Elkjøp anmeldelse

Gøy arbeidsplass med gøyale avdelingsledere

20 desember 2017
Hadde gøye dager med avdelingslederne når jeg jobbet. Mye prat om fotball og nye tv-er som kom inn.
7 november 2015
Samme sted
Selger (Nåværende ansatt) - Arendal
Legger tilrette mye for de ansatte Mange muligheter Blir fort en god selger om man står litt på. God arbeidskultur Dyrker Målbevissthet Selvsikkerhet Produktkunnskap Finne seg selv Lederskap og samhold
2 september 2020
Salgsleder (Nåværende ansatt) - Midt-Norge
Startet som deltid med å selge hvitevarer (kunne nesten ikke starte oppvaskmaskinen hjemme før det) og hadde en ganske bratt opplæringsperiode da jeg startet i oktober og salgene mot jul starter i november. Som deltid er det enkelt, alt går på tall, jo bedre du selger, jo flere vakter får du. Før det gikk 12 måneder fikk jeg tilbud om å bli ansvarlig for småvareavdelingen på heltid siden jeg hadde spurt om mulighet for deltid tidligere. Snart jobbet i Elkjøp i 5 år nå. Veldig sosial arbeidsplass, og etter å ha jobbet på 3 forskjellige butikker så vil jeg si at det sosiale og Den gode kulturen Elkjøp bygger gjelder i alle butikkene. Anbefales. Man lærer masse om man ønsker å arbeide for det. Liker godt at de fleste forfremmelser skjer innad i bedriften. Varehussjefen på alle tre butikkene jeg har jobbet på startet som deltid og jobbet seg oppover, dette gjelder også avdelingslederene.
Fordeler
Personalkjøp, opplæring, bra intranett og kommunikasjon med kjeden (kan sende melding direkte til CEO om ønskelig), mulighet for å arbeide seg videre i systemet/kjeden, bonusmuligheter, betalt lunsj
Ulemper
Kan være mye arbeid/litt stressende ved PEAK (julesalget), men synes personlig at det bare er gøy
7 januar 2020
AVDELINGSLEDER TECH (Tidligere ansatt) - Bergen
Varierende arbeidshverdag med masse muligheter for riktig person.