Elkjøp
Elkjøp anmeldelse

Fantastiske muligheter

7 november 2015
Legger tilrette mye for de ansatte Mange muligheter Blir fort en god selger om man står litt på. God arbeidskultur Dyrker Målbevissthet Selvsikkerhet Produktkunnskap Finne seg selv Lederskap og samhold
8 januar 2018
Samme rolle
Avd. Nittedal. 2017 til d.d Selger (Nåværende ansatt) - Nittedal kommune
tar imot varer jeg har lært litt om diverse produkter ... noen unge folk som har litt for få år på baken.... den vanskeligste delen av jobben er å huske alle regler... ...
Fordeler
ser nye produkter, treffer folk, hjelper folk, pers rabatt.
Ulemper
jobb sikkerhet, lite kurs
20 desember 2017
Samme sted
Selger (Lyd og Bilde/ Data) (Tidligere ansatt) - Arendal
Hadde gøye dager med avdelingslederne når jeg jobbet. Mye prat om fotball og nye tv-er som kom inn.
2 september 2020
Salgsleder (Nåværende ansatt) - Midt-Norge
Startet som deltid med å selge hvitevarer (kunne nesten ikke starte oppvaskmaskinen hjemme før det) og hadde en ganske bratt opplæringsperiode da jeg startet i oktober og salgene mot jul starter i november. Som deltid er det enkelt, alt går på tall, jo bedre du selger, jo flere vakter får du. Før det gikk 12 måneder fikk jeg tilbud om å bli ansvarlig for småvareavdelingen på heltid siden jeg hadde spurt om mulighet for deltid tidligere. Snart jobbet i Elkjøp i 5 år nå. Veldig sosial arbeidsplass, og etter å ha jobbet på 3 forskjellige butikker så vil jeg si at det sosiale og Den gode kulturen Elkjøp bygger gjelder i alle butikkene. Anbefales. Man lærer masse om man ønsker å arbeide for det. Liker godt at de fleste forfremmelser skjer innad i bedriften. Varehussjefen på alle tre butikkene jeg har jobbet på startet som deltid og jobbet seg oppover, dette gjelder også avdelingslederene.
Fordeler
Personalkjøp, opplæring, bra intranett og kommunikasjon med kjeden (kan sende melding direkte til CEO om ønskelig), mulighet for å arbeide seg videre i systemet/kjeden, bonusmuligheter, betalt lunsj
Ulemper
Kan være mye arbeid/litt stressende ved PEAK (julesalget), men synes personlig at det bare er gøy