Elkjøp
Elkjøp anmeldelse

En seriøs, men morsom arbeidsplass.

26 februar 2016
En typisk dag på Elkjøp Phonehouse er fyllt med masse glede fra både kunder og kollegaer. Med mindre det er mandag morgen. Arbeidsoppgavene er varierte og veldig tilpasset i forhold til hvor mye kunder som kommer. Jeg har lært mye om salg og mersalg. Har også lært at god kundebehandling kan bli avgjørende for et salg. Ledelsen i den butikken jeg jobber i er veldig god. Sjefen min er proffesjonell, men samtidig en god venn, noe jeg mener er viktig på en arbeidsplass. Alle vi som jobber sammen er en veldig god og sammenspleiset gjeng.
2 september 2020
Salgsleder (Nåværende ansatt) - Midt-Norge
Startet som deltid med å selge hvitevarer (kunne nesten ikke starte oppvaskmaskinen hjemme før det) og hadde en ganske bratt opplæringsperiode da jeg startet i oktober og salgene mot jul starter i november. Som deltid er det enkelt, alt går på tall, jo bedre du selger, jo flere vakter får du. Før det gikk 12 måneder fikk jeg tilbud om å bli ansvarlig for småvareavdelingen på heltid siden jeg hadde spurt om mulighet for deltid tidligere. Snart jobbet i Elkjøp i 5 år nå. Veldig sosial arbeidsplass, og etter å ha jobbet på 3 forskjellige butikker så vil jeg si at det sosiale og Den gode kulturen Elkjøp bygger gjelder i alle butikkene. Anbefales. Man lærer masse om man ønsker å arbeide for det. Liker godt at de fleste forfremmelser skjer innad i bedriften. Varehussjefen på alle tre butikkene jeg har jobbet på startet som deltid og jobbet seg oppover, dette gjelder også avdelingslederene.
Fordeler
Personalkjøp, opplæring, bra intranett og kommunikasjon med kjeden (kan sende melding direkte til CEO om ønskelig), mulighet for å arbeide seg videre i systemet/kjeden, bonusmuligheter, betalt lunsj
Ulemper
Kan være mye arbeid/litt stressende ved PEAK (julesalget), men synes personlig at det bare er gøy
7 januar 2020
AVDELINGSLEDER TECH (Tidligere ansatt) - Bergen
Varierende arbeidshverdag med masse muligheter for riktig person.
3 desember 2019
Jeg er en rask faktor og respektfull. (Tidligere ansatt) - Kirkenes
Jeg gleder meg veldig til jobben og jeg ønsker veldig å ha jobb hos dere.
Fordeler
Gratis lunsjer.
Ulemper
Helsetjenester