Elkjøp

Elkjøp anmeldelser fra ansatte

4,1Balanse mellom jobb og fritid

Viser alle 26 anmeldelser

Sosial og kunnskapsrik arbeidsplass

Startet som deltid med å selge hvitevarer (kunne nesten ikke starte oppvaskmaskinen hjemme før det) og hadde en ganske bratt opplæringsperiode da jeg startet i oktober og salgene mot jul starter i november. Som deltid er det enkelt, alt går på tall, jo bedre du selger, jo flere vakter får du. Før det gikk 12 måneder fikk jeg tilbud om å bli ansvarlig for småvareavdelingen på heltid siden jeg hadde spurt om mulighet for deltid tidligere. Snart jobbet i Elkjøp i 5 år nå. Veldig sosial arbeidsplass, og etter å ha jobbet på 3 forskjellige butikker så vil jeg si at det sosiale og Den gode kulturen Elkjøp bygger gjelder i alle butikkene. Anbefales. Man lærer masse om man ønsker å arbeide for det. Liker godt at de fleste forfremmelser skjer innad i bedriften. Varehussjefen på alle tre butikkene jeg har jobbet på startet som deltid og jobbet seg oppover, dette gjelder også avdelingslederene.

Fordeler

Personalkjøp, opplæring, bra intranett og kommunikasjon med kjeden (kan sende melding direkte til CEO om ønskelig), mulighet for å arbeide seg videre i systemet/kjeden, bonusmuligheter, betalt lunsj

Ulemper

Kan være mye arbeid/litt stressende ved PEAK (julesalget), men synes personlig at det bare er gøy

great workplace

the people were easy to get along with, the work was varied and very relaxed, the managers were interactive with the workers, its a very well rounded workplace for anyone looking to get into either sales or working in a storage facility

Fordeler

great discounts buying from the store

Ulemper

people have a tendency to get angry when the store is busy

Gøy arbeidsplass som virkelig gror interne ledere.

Varierende arbeidshverdag med masse muligheter for riktig person.

Gøy arbeidsplass.

Jeg gleder meg veldig til jobben og jeg ønsker veldig å ha jobb hos dere.

Fordeler

Gratis lunsjer.

Ulemper

Helsetjenester

En fantastisk arbeidsplass

Aldri hatt en så god jobb noen gang, så når jeg matte gi meg på grunn av helsa, så var det med stor sorg. Her var det gode arbeidstider, grei lønn og flotte ansatte som gjorde dagen veldig mye bedre. Super kursing av alle ansatte. Da jeg jobbet her, følte jeg at jeg ble veldig godt ivaretatt. God opplæring og super oppmuntring. Dette var et arbeid man gleder seg til å gå til, det eneste negative var at det var harde gulv(vonde for rygg og bein) og at det til tider kunne bli litt I overkant kaldt I lokalene om vinteren. Det var alltid gøy å ha vaffledag, der alle kunder fikk gratis vafler og det var spennende å se hvem som hadde klart å selge flest vaffeljern denne dagen. om vinteren hadde vi alltid gratis gløgg og pepperkaker for kunden til å varme seg på(ansatte også) Det var stor fokus på punktlighet og nøyaktighet, og dette synes jeg var bra.

Fordeler

Godt arbeidsmiljø og gode vilkår for ansatte

Ulemper

harde gulv og kalde lokaler

koselig og gøy arbeidsplass

- god kundebehandling - håndtering av ulike mennesker - jobbe selvstendig - mange sure kunder, men gøy å kunne snu det hele til å få dem til å smile, ved å kun si "vi skal sammen finne en løsning på det, gi meg et øyeblikk"

Fordeler

mange korte pauser

Blandede følelser

Stort firma med muligheter, men i min periode som ansatt var det dårlig og uprofesjonell ledelse.

artig og utfordrende

min jobb var epoq kjøkken og holdt på med å losse biler, mottak av varer samt fremplukk av varer til kunde

Supert Arbeidsmiljø

Fantastisk gruppe med koselige og snille kollegaer.

Fordeler

Lærerikt og god opplærling.

Ulemper

kommer ikke på noe

gode kollegaer

det er en fin arbeidsplass og mye lærdom og eraring

Positiv og utfordrende arbeisplass (konkrete krav til resultater)

En typisk dag på jobben kunne være travel og "kjedelig" på samme tid. Med det mener jeg at arealmessig var det mange utfordringer som oppstod, så man sørget for at neste varelevering/oppgaver kunne gjenomføres greit og knirkefritt på begrenset areal og tidsskjema. Var en altmuligperson, måtte omhenglse kjøleskap i ulike prisklasser, utnytte arbeisområdet optimalt. Den letteste delen var å få ting gjort til rett tid.

Fordeler

Personalrabatter

en arbeidsplass med varierte arbeids oppgaver og tempo

tar imot varer jeg har lært litt om diverse produkter ... noen unge folk som har litt for få år på baken.... den vanskeligste delen av jobben er å huske alle regler... ...

Fordeler

ser nye produkter, treffer folk, hjelper folk, pers rabatt.

Ulemper

jobb sikkerhet, lite kurs

Gøy arbeidsplass med gøyale avdelingsledere

Hadde gøye dager med avdelingslederne når jeg jobbet. Mye prat om fotball og nye tv-er som kom inn.

Fun workplace

Nice people to work witwas nice to meet new costumers allmost every day . so we had diffrent approuch every day , but is was to much unpayd overtime that let me leave

Fordeler

nice people

Ulemper

to much unpayd overtime

produktiv og gøy

Finne nye løsninger. Ny spennende hverdag. Varierte arbeidsoppgaver. Forskning. Presentasjon. Møter. kurs.

Fordeler

Gratis lunsjer

Fun and crazy!

At Elkjop, i worked with customer service. I took phonecals everyday and helped people and took complaings. I loved this work and the customers loved me - I ALWAYS do my best to help everyone

Kjekk arbeidsplass med goode kollegaer

Har lært utrolig mye nytt om kunder, hvitevarer, kasse og samarbeid. Fått mye ansvar og hatt det kjekt på jobb

Fordeler

Personalpriser

Ulemper

Lite kunder, dagene gikk litt sent

En seriøs, men morsom arbeidsplass.

En typisk dag på Elkjøp Phonehouse er fyllt med masse glede fra både kunder og kollegaer. Med mindre det er mandag morgen. Arbeidsoppgavene er varierte og veldig tilpasset i forhold til hvor mye kunder som kommer. Jeg har lært mye om salg og mersalg. Har også lært at god kundebehandling kan bli avgjørende for et salg. Ledelsen i den butikken jeg jobber i er veldig god. Sjefen min er proffesjonell, men samtidig en god venn, noe jeg mener er viktig på en arbeidsplass. Alle vi som jobber sammen er en veldig god og sammenspleiset gjeng.

Fantastiske muligheter

Legger tilrette mye for de ansatte Mange muligheter Blir fort en god selger om man står litt på. God arbeidskultur Dyrker Målbevissthet Selvsikkerhet Produktkunnskap Finne seg selv Lederskap og samhold

livlig men målbevist arbeidsplass

En normal dag vil være å møte opp litt i forkant, skifte til arbeidsklær mens jeg prater litt med kolleger i garderoben, logger meg inn så ledelsen ser jeg er på jobb for å så gå inn på lageret å starte på pallene med varer som kom tidligere den morgenen. evt bare gå opp på min avdeling å starte med å få plassert varer ut i butikk samt rydde og priskontroll. samtidig som jeg prøver å gjøre disse tingne mere varer kommer inn mens jeg må hjelpe kunder. dette var noe jeg fant litt vanskelig, det å få tid til alt, uavhengig av hvor fort jeg jobbet fikke jeg ikke gjort alt jeg ville selv om jeg fikk gjort en veldig god del. men det var veldig morsomt, kjempefine kunder, ekstremt bra kolleger gjorde at jeg virkelig gledet meg til å reise på jobb og mistet litt kontakt med tidsfølelse.

Fordeler

grei peronalrabatt

Ulemper

vikar stilling

En trivelig jobb

Trivdes godt å jobbe hos Wormdal planteskole. Er interesert i planter så hadde god fornøyelse av å arbeide med de. De andre ansatte og ledelsen var trivelige og hjelpsomme, og viste tydelig hva de ønsket fra meg.

Fordeler

Planter, hyggelige ansatte, varierte oppgaver, gratis kaffe i pausen

Ulemper

Korte pauser, ingen lønn

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Elkjøp. Nettverket vårt er klar til å svare.Still et spørsmål

4,1 av 5 stjerner for Arbeid/Personliv forhold
3,9 av 5 stjerner for Kompensasjon/Fordeler