Egon Restaurant

3.7Balanse mellom jobb og fritid
3.8Lønn og fordeler

Fant 6 anmeldelser som matchet søketSe alle 22 anmeldelser

Veldig bra arbeidsmiljø

I tillegg til bra arbeidsmiljø, har restauranten en bra atmosfære i seg selv. Savner definitivt å jobbe på Egon, selv om lønna kunne vært bedre.

Skuffende firma å jobbe for.

Egon Tromsø har veldig høyt trykk, spesielt i vintersesongen. Syns det var greit å jobbe der i starten av oppholdet mitt hos de, helt til jeg begynte å få litt mer oversikt over ledelsen og de ansatte. I utgangspunktet ble jeg lovet jobb til et visst tidspunkt av døgnet, i tillegg til mindre ansvar. Følte i begynnelsen at de holdt det de lovet helt til de satte meg opp i en stilling med mer ansvar, tenkte det var greit så lenge de overholdt kravet jeg stilte om å jobbe innenfor tidsrommet vi ble enige om. Etterhvert som tiden gikk satte de meg opp på vakter jeg ikke ønsket, så introvert som jeg er ønsket jeg å teste det ut før jeg begynte å skape dårlig stemning. Jeg følte selv at det ikke passet meg med de nye tidene, så jeg sa ifra at jeg ønsket å gå tilbake til slik det var. Da fikk jeg bare høre at "vi måtte prøve nye ting og at jeg måtte skjønne det." Gikk ordentlig inn over meg selv for å reflektere over dette, rådet meg med flere av mine nærmeste og de alle mente at dette var dårlig gjort av arbeidsplassen min. Halvåret gikk og jeg så endelig tegn til mine gamle rutiner, da forventet jeg at det gikk tilbake til normalen så jeg spurte om en spesifikk ting for å få dette bekreftet av ledelsen. Jeg fikk et utrolig skuffende svar tilbake om at flere måtte få muligheten til å jobbe innenfor tidsrommet. Tenkte med meg selv at det var et rimelig svar, synd for meg men bra for mine kollegaer. Helt til at jeg fikk høre fra en av de nyeste ansatte at de hadde uttrykket at de ikke ønsket å jobbe der lengre hvis de ikke fikk jobbe under samme tidsrom som det jeg ønsket. Da gikk -

Fordeler

Billig mat

Ulemper

Du får aldri lov og tid til å spise

God arbeidsplass med godt arbeidsmiljø

God arbeidsplass med godt arbeidsmiljø, jobben var bra

Fordeler

Billig lunsj

Buen equipo

Buen ambiente,empleados muy trabajadores i dedicados. horario un poco dificil porque son 12 horas por dia pero a la misma vez con mas dias libre. He aprendido muchisimo sobre trabajo en equipo, hacer pedidos, gestion de tiempo, positividad. Muy buena remuneracion.

Fordeler

seguro medico, buen salario, buen ambiente

Ulemper

mas de 12 horas/dia

fin arbeidplass

Jeg vil bytte jobb på grunn av datteren min. ønsker å jobbe på dag tid

Fordeler

gratis luncher

Ulemper

arbeid på kveldene

Fysisk

En fysisk og psykisk krevende jobb, hele tiden nye og spennende oppgaver, Med veldig gode medarbeidarene.

Fordeler

Lunsj i sum av egenkostnad og fysisk utfordring

Ulemper

Mye uendelig og unødvendig stress

Jobber hos Egon Restaurant

Se flere jobber

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Egon Restaurant. Nettverket vårt er klar til å svare.Still et spørsmål

4.1

3.7Arbeid/Personliv forhold