Egon Restaurant
Vis alle Egon Restaurant anmeldelser

Egon Restaurant

Egon Restaurant anmeldelse

Første møte med Restaurantbransjen

Lærte mye og meg selv og hvordan det er å være leder.

Skuffende firma å jobbe for.

Egon Tromsø har veldig høyt trykk, spesielt i vintersesongen. Syns det var greit å jobbe der i starten av oppholdet mitt hos de, helt til jeg begynte å få litt mer oversikt over ledelsen og de ansatte. I utgangspunktet ble jeg lovet jobb til et visst tidspunkt av døgnet, i tillegg til mindre ansvar. Følte i begynnelsen at de holdt det de lovet helt til de satte meg opp i en stilling med mer ansvar, tenkte det var greit så lenge de overholdt kravet jeg stilte om å jobbe innenfor tidsrommet vi ble enige om. Etterhvert som tiden gikk satte de meg opp på vakter jeg ikke ønsket, så introvert som jeg er ønsket jeg å teste det ut før jeg begynte å skape dårlig stemning. Jeg følte selv at det ikke passet meg med de nye tidene, så jeg sa ifra at jeg ønsket å gå tilbake til slik det var. Da fikk jeg bare høre at "vi måtte prøve nye ting og at jeg måtte skjønne det." Gikk ordentlig inn over meg selv for å reflektere over dette, rådet meg med flere av mine nærmeste og de alle mente at dette var dårlig gjort av arbeidsplassen min. Halvåret gikk og jeg så endelig tegn til mine gamle rutiner, da forventet jeg at det gikk tilbake til normalen så jeg spurte om en spesifikk ting for å få dette bekreftet av ledelsen. Jeg fikk et utrolig skuffende svar tilbake om at flere måtte få muligheten til å jobbe innenfor tidsrommet. Tenkte med meg selv at det var et rimelig svar, synd for meg men bra for mine kollegaer. Helt til at jeg fikk høre fra en av de nyeste ansatte at de hadde uttrykket at de ikke ønsket å jobbe der lengre hvis de ikke fikk jobbe under samme tidsrom som det jeg ønsket. Da gikk -

Fordeler

Billig mat

Ulemper

Du får aldri lov og tid til å spise

managment

Management was very insulting. don't give proper training. manager took my hours from 140 hour to 0 hours a month, because my manager wanted to hire her friend instead of keep me on. i was supposed to get a proper contract after 3 months but they wouldn't give me one after 6 months time. and then they illegally took all my hours away and said that its fine to do because i only have a extra work contract.

Lureri!

Vil ikke anbefale min værste fiende å søke jobb i dette firmaet. Mer useriøst selskap hvor man blir grovt utnyttet skal man lete lenge etter. Lurer folk inn i jobben. Får ikke det man bli lovd.

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Egon Restaurant. Nettverket vårt er klar til å svare.Still et spørsmål

4.1

3.7Arbeid/Personliv forhold
3.8Kompensasjon/Fordeler
3.7Jobbsikkerhet/Forskudd
3.7Lederskap
4.1Kultur
  • Egon Restaurant
  • Første møte med Restaurantbransjen
Gi oss tips om hvordan vi kan forbedre denne siden
Hva ville du ha lagt til eller endret?