Egon Restaurant

Egon Restaurant anmeldelser fra ansatte

Varierende og morsomme kollegaer, ulike arbeidsoppgaver. Utfordring
Egon Tromsø har veldig høyt trykk, spesielt i vintersesongen. Syns det var greit å jobbe der i starten av oppholdet mitt hos de, helt til jeg begynte å få litt mer oversikt over ledelsen og de ansatte. I utgangspunktet ble jeg lovet jobb til et visst tidspunkt av døgnet, i tillegg til mindre ansvar. Følte i begynnelsen at de holdt det de lovet helt til de satte meg opp i en stilling med mer ansvar, tenkte det var greit så lenge de overholdt kravet jeg stilte om å jobbe innenfor tidsrommet vi ble enige om. Etterhvert som tiden gikk satte de meg opp på vakter jeg ikke ønsket, så introvert som jeg er ønsket jeg å teste det ut før jeg begynte å skape dårlig stemning. Jeg følte selv at det ikke passet meg med de nye tidene, så jeg sa ifra at jeg ønsket å gå tilbake til slik det var. Da fikk jeg bare høre at "vi måtte prøve nye ting og at jeg måtte skjønne det." Gikk ordentlig inn over meg selv for å reflektere over dette, rådet meg med flere av mine nærmeste og de alle mente at dette var dårlig gjort av arbeidsplassen min.

Halvåret gikk og jeg så endelig tegn til mine gamle rutiner, da forventet jeg at det gikk tilbake til normalen så jeg spurte om en spesifikk ting for å få dette bekreftet av ledelsen. Jeg fikk et utrolig skuffende svar tilbake om at flere måtte få muligheten til å jobbe innenfor tidsrommet. Tenkte med meg selv at det var et rimelig svar, synd for meg men bra for mine kollegaer. Helt til at jeg fikk høre fra en av de nyeste ansatte at de hadde uttrykket at de ikke ønsket å jobbe der lengre hvis de ikke fikk jobbe under samme tidsrom som det jeg ønsket. Da gikk
 - mer...
Fordeler
Billig mat
Ulemper
Du får aldri lov og tid til å spise
Management was very insulting. don't give proper training. manager took my hours from 140 hour to 0 hours a month, because my manager wanted to hire her friend instead of keep me on. i was supposed to get a proper contract after 3 months but they wouldn't give me one after 6 months time. and then they illegally took all my hours away and said that its fine to do because i only have a extra work contract.
Vil ikke anbefale min værste fiende å søke jobb i dette firmaet. Mer useriøst selskap hvor man blir grovt utnyttet skal man lete lenge etter. Lurer folk inn i jobben. Får ikke det man bli lovd.
Jeg er veldig flink på skolen og jeg er et stort talent i dansing.
Som servitør hos egon lærte jeg meg servere forkjellige alkhol typer, pass på resturanten å jobbe sammen med teamet.
I tillegg til bra arbeidsmiljø, har restauranten en bra atmosfære i seg selv. Savner definitivt å jobbe på Egon, selv om lønna kunne vært bedre.
God arbeidsplass med godt arbeidsmiljø, jobben var bra
Fordeler
Billig lunsj
Stod ute å ga flyers til kunder som gikk forbi. Smile til de og snakke om egon
ability to progress fast with in company IF you have the drive to complete goals. excellent pay and discounts. 42 restaurants up and down norway and sweden
Fordeler
excellent pay
Ulemper
Need to speak norwegain
It is a great place to work at, good co-workers and amazing food. Sometimes long hours and hard work during rush hours, but it is all worth it. You get breaks to sit down if needed, and food break. The only "down" part would be if something happens you'll have to leave your food and help out.

You learn a lot about food products, HACCP (Hazard Analysis (and) Critical Control Point), costume service and other things depending on what and when you are working. Each year they also have courses and other things you can join up on, no expenses.

During summer and Christmas the company will throw a big party for their employees. Depending on budget, they will throw a big feast and activities (ex. ocean rafting). These are the days that makes the really hard work worth it! A whole day with loads of fun with good co-workers.
Buen ambiente,empleados muy trabajadores i dedicados. horario un poco dificil porque son 12 horas por dia pero a la misma vez con mas dias libre. He aprendido muchisimo sobre trabajo en equipo, hacer pedidos, gestion de tiempo, positividad. Muy buena remuneracion.
Fordeler
seguro medico, buen salario, buen ambiente
Ulemper
mas de 12 horas/dia
Jeg vil bytte jobb på grunn av datteren min. ønsker å jobbe på dag tid
Fordeler
gratis luncher
Ulemper
arbeid på kveldene
Lærte mye og meg selv og hvordan det er å være leder.
Flott sted. Gode kolleger. fine arbeidstider. Stavanger er bra.
Flotte mennesker og gode arbeidsrutiner. Lærte mye om lederskap.
I learned a lot from working at this restaurant, learning skills required at restaurants and bars, the staff and management was patient, insightful and helpful.
Fordeler
free meals
Great place to work.
Friendly staff.

Good Management.

Opportunity to progress.

Work weekends.

Great staff food discounts.

Good Uniform.

Kitchen Whites professionally cleaned
Fordeler
Great staff food discounts
Ulemper
Its in another country!
En fysisk og psykisk krevende jobb, hele tiden nye og spennende oppgaver, Med veldig gode medarbeidarene.
Fordeler
Lunsj i sum av egenkostnad og fysisk utfordring
Ulemper
Mye uendelig og unødvendig stress
Se flere anmeldelser om Egon Restaurant