Drammen Kommune anmeldelser fra ansatte for Tolk

Fant 2 anmeldelser som matchet søket Se alle 6 anmeldelser
Sorter etter: Hjelpsomhet | Omtale | Dato
5,0
Jeg søker arbeid som kan passe med min kompetanse eller noe liknende-
Tolk/deltid (Nåværende ansatt) –  Drammen, Drammen kommune20 oktober 2017
Jeg vil vise interesse for å arbeide som publikumsvert eller billitør ved Drammens Theater.Jeg søker på stillingen som booppfølger/miljøterapeut. Engasjement (2 år) i 100 % stilling .
Jeg vil vise interesse til utvikling av Drammen 2036 – større, smartere og sunnere.

For tiden er jeg leder ved Kulturverksted Akantus i Drammen, som har kultur aktiviteter på Union Scene i Drammen og timetolk i Drammen kommune.

Nøkkelkvalifikasjoner
Jeg har jobbet med pedagogisk virksomhet fra barnehage og videregående til høyskole, og har erfaring fra alle trinn i utdanningssystemet. Jeg holder meg oppdatert, og kjenner de nyeste læreplaner. Videre er jeg resultatorientert i arbeidet, på samme tid som jeg har gode formidlingsevner. Gjennom mitt arbeid i skolevirksomhet er jeg vant til å samarbeide, og bidra positivt til et godt læringsmiljø. Jeg er også billedkunstner og drama pedagog, noe som jeg også bruker positivt i mitt arbeid med elever og studenter.
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 4NeiRapporter

Se flere Drammen Kommune anmeldelser

Registrer denne bedriftssiden

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Drammen Kommune. Nettverket vårt er klar til å svare.

Still et spørsmål

4,2