logo av Drammen Kommune

Drammen Kommune anmeldelser fra ansatte

3.6Balanse mellom jobb og fritid

Viser alle 7 anmeldelser

Inkluderende arbeids plass

Eneste ulempen er deltidsstilling og tiden ble delt på 5 dager slik at jeg kan ikke jobbe i ett annent sted fordi jeger på jobbkrav 10 til 14’30 noen dager

Fordeler

Fin arbeidplass

Ulemper

Ufrivillig deltid stilling

Grei oppsummering

De bør se personen som sitter forran og samtidig se personen som sitter bak

Gøy å være på jobb.

Jeg gleder meg hver dag. Hyggelige kollegaer og koslig arbeidssted.

trivlig

Jeg var ikke ansett i dette firma. Jeg blir innkalt for oppdrag når det trenger meg som tolk. Jeg har jobber for dem i mange år og all erfaringen min med dem er positivt.

Jeg søker arbeid som kan passe med min kompetanse eller noe liknende-

Jeg vil vise interesse for å arbeide som publikumsvert eller billitør ved Drammens Theater.Jeg søker på stillingen som booppfølger/miljøterapeut. Engasjement (2 år) i 100 % stilling . Jeg vil vise interesse til utvikling av Drammen 2036 – større, smartere og sunnere. For tiden er jeg leder ved Kulturverksted Akantus i Drammen, som har kultur aktiviteter på Union Scene i Drammen og timetolk i Drammen kommune. Nøkkelkvalifikasjoner Jeg har jobbet med pedagogisk virksomhet fra barnehage og videregående til høyskole, og har erfaring fra alle trinn i utdanningssystemet. Jeg holder meg oppdatert, og kjenner de nyeste læreplaner. Videre er jeg resultatorientert i arbeidet, på samme tid som jeg har gode formidlingsevner. Gjennom mitt arbeid i skolevirksomhet er jeg vant til å samarbeide, og bidra positivt til et godt læringsmiljø. Jeg er også billedkunstner og drama pedagog, noe som jeg også bruker positivt i mitt arbeid med elever og studenter.

Skap gode dager

Stort sett rolig oversiktelig arbeidsplass. Enkelte dager med full aktivitet og flere innleggelser. Mange doesfall i loepet av 14 dager perioder. Alle langtidplasser og noe rehabilitering.Inkluderende medarbeidere. Kake og kaffe paa fredager. Moete med ledelsen hver 14 dag er et pluss.

Fordeler

Tar opp administrative problemer

Ulemper

Dagen strkker ikke til.

Ryddig og seriøs arbeidsplass

i min tid som ansatt i Drammen Kommune har jeg opplevd arbeidsplassen som en god arbeidsplass. Arbeidsgiver har opptrådt med stor grad av seriøsitet og det har vært lite å si på profesjonaliteten ovenfor de ansatte og brukere av helsetjenesten.

Fordeler

lett å kombinere med stuider

Jobber hos Drammen Kommune

Se flere jobber

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Drammen Kommune. Nettverket vårt er klar til å svare.Still et spørsmål

4.1

3.6Arbeid/Personliv forhold