Drammen Kommune anmeldelser fra ansatte

Sorter etter: Hjelpsomhet | Omtale | Dato
3,0
Grei oppsummering
Fosterfar (Nåværende ansatt) –  Drammen21 januar 2020
De bør se personen som sitter forran og samtidig se personen som sitter bak
Hjalp denne anmeldelsen?JaNeiRapporter
4,0
trivlig
miljøarbeider, tolk (Tidligere ansatt) –  Drammen kommune6 desember 2017
Jeg var ikke ansett i dette firma. Jeg blir innkalt for oppdrag når det trenger meg som tolk. Jeg har jobber for dem i mange år og all erfaringen min med dem er positivt.
Hjalp denne anmeldelsen?JaNeiRapporter
5,0
Jeg søker arbeid som kan passe med min kompetanse eller noe liknende-
Tolk/deltid (Nåværende ansatt) –  Drammen, Drammen kommune20 oktober 2017
Jeg vil vise interesse for å arbeide som publikumsvert eller billitør ved Drammens Theater.Jeg søker på stillingen som booppfølger/miljøterapeut. Engasjement (2 år) i 100 % stilling .
Jeg vil vise interesse til utvikling av Drammen 2036 – større, smartere og sunnere.

For tiden er jeg leder ved Kulturverksted Akantus i Drammen, som har kultur aktiviteter på Union Scene i Drammen og timetolk i Drammen kommune.

Nøkkelkvalifikasjoner
Jeg har jobbet med pedagogisk virksomhet fra barnehage og videregående til høyskole, og har erfaring fra alle trinn i utdanningssystemet. Jeg holder meg oppdatert, og kjenner de nyeste læreplaner. Videre er jeg resultatorientert i arbeidet, på samme tid som jeg har gode formidlingsevner. Gjennom mitt arbeid i skolevirksomhet er jeg vant til å samarbeide, og bidra positivt til et godt læringsmiljø. Jeg er også billedkunstner og drama pedagog, noe som jeg også bruker positivt i mitt arbeid med elever og studenter.
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 4NeiRapporter
5,0
Skap gode dager
lege (Nåværende ansatt) –  Drammen17 august 2016
Stort sett rolig oversiktelig arbeidsplass. Enkelte dager med full aktivitet og flere innleggelser. Mange doesfall i loepet av 14 dager perioder. Alle langtidplasser og noe rehabilitering.Inkluderende medarbeidere. Kake og kaffe paa fredager. Moete med ledelsen hver 14 dag er et pluss.
Fordeler
Tar opp administrative problemer
Ulemper
Dagen strkker ikke til.
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 3NeiRapporter
4,0
Ryddig og seriøs arbeidsplass
Pleiemedarbeider (Nåværende ansatt) –  Drammen, N0613 oktober 2014
i min tid som ansatt i Drammen Kommune har jeg opplevd arbeidsplassen som en god arbeidsplass.
Arbeidsgiver har opptrådt med stor grad av seriøsitet og det har vært lite å si på profesjonaliteten ovenfor de ansatte og brukere av helsetjenesten.
Fordeler
lett å kombinere med stuider
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 2NeiRapporter
Registrer denne bedriftssiden

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Drammen Kommune. Nettverket vårt er klar til å svare.

Still et spørsmål

4,2