Deli de Luca
Deli de Luca anmeldelse

Gøy jobb

14 januar 2019
Lærte mye om service og kundebehandling. Alltid noe å gjøre på jobb.
Fordeler
Godt arbeidsmiljø
Ulemper
Travelt
Similar reviews
12 september 2017
Same location
En typisk dag på jobben består av håndtering av mat og ekspedere kunder. Man tilberede ferdig mat , og lager også fersk mat som bakevarer og baguetter. Når alt dette er ferdig så skal man holde stasjonen ren og uteområdet. Man skal være behjelpelig med det kundene lurer på. En del av jobber er også påfylling av varer i butikken og være behjelpelig når det oppstår feil ved eventuel fylling av bensin eller problemer med bilvasken.

Arbeidskulturen er veldig bra på Esso vi har ett team som består av 11 medarbeidere. Som jobber veldig godt i lag. Vi jobber som regel alene på kvelstid men på dagtid er man 3 på jobb.

Ledelsen er veldig flinke og vi har en sjef som er veldig flink. Vi får vaktlisten i god tide og 4 uker om gangen. Når vi har spørsmål er han alltid veldig løsningsorienter.

Den vanskeligsste delen av jobben er de hektiske dagene som søndager og helligdager da er det veldig mye folk, og da gjelder det å være sjapp men allikevel yte god service slik at kunden er fornøyd.

Det kan være litt vanskelig når du står å lage hamburgerer som skal være ferdig i tide og oppfylle kunden helt med å si hade og ha en fin dag osv. Men det kommer du veldig fort inn i og kan være veldig kjekt.

Det kjekkeste med jobben er at det er mange ulike oppgaver. Så det er gjør alltid jobben mye lettere for då slipper man å bli lei av det man gjør. Og tiden går veldig fort.
Fordeler
Vi er et team som jobber godt sammen
Ulemper
Ikke mulighet til pause av og til.
20 februar 2020
Fin plass å lære seg kundehåndtering og service, veldig fin plass å starte.
25 mars 2019
Ingen introduktion av jobbet, måtte lära sig alt själv. Skulle baka bullar och andra bakvaror, och even om alt blev fel så fortfarande blev det ingen introduktion.
Fordeler
Inga
Ulemper
Ingen paus, kunde gå en hel dag utan mat
Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Deli de Luca. Nettverket vårt er klar til å svare.
3.9
3.4
3.9
4.1
4.1
Deli de Luca anmeldelser etter sted