Deli de Luca

Deli de Luca anmeldelser fra ansatte for Deltidsmedarbeider

Deltidsmedarbeider1 anmeldelse
Norge1 anmeldelse
Fant 1 anmeldelse som matchet søket
En typisk dag på jobben består av håndtering av mat og ekspedere kunder. Man tilberede ferdig mat , og lager også fersk mat som bakevarer og baguetter. Når alt dette er ferdig så skal man holde stasjonen ren og uteområdet. Man skal være behjelpelig med det kundene lurer på. En del av jobber er også påfylling av varer i butikken og være behjelpelig når det oppstår feil ved eventuel fylling av bensin eller problemer med bilvasken.

Arbeidskulturen er veldig bra på Esso vi har ett team som består av 11 medarbeidere. Som jobber veldig godt i lag. Vi jobber som regel alene på kvelstid men på dagtid er man 3 på jobb.

Ledelsen er veldig flinke og vi har en sjef som er veldig flink. Vi får vaktlisten i god tide og 4 uker om gangen. Når vi har spørsmål er han alltid veldig løsningsorienter.

Den vanskeligsste delen av jobben er de hektiske dagene som søndager og helligdager da er det veldig mye folk, og da gjelder det å være sjapp men allikevel yte god service slik at kunden er fornøyd.

Det kan være litt vanskelig når du står å lage hamburgerer som skal være ferdig i tide og oppfylle kunden helt med å si hade og ha en fin dag osv. Men det kommer du veldig fort inn i og kan være veldig kjekt.

Det kjekkeste med jobben er at det er mange ulike oppgaver. Så det er gjør alltid jobben mye lettere for då slipper man å bli lei av det man gjør. Og tiden går veldig fort.
Fordeler
Vi er et team som jobber godt sammen
Ulemper
Ikke mulighet til pause av og til.