Deli de Luca anmeldelser fra ansatte

Fant 3 anmeldelser som matchet søket Se alle 4 anmeldelser
Sorter etter: Hjelpsomhet | Omtale | Dato
Lærerik og gøy arbeidsplass
Butikkmedarbeider (Tidligere ansatt) –  Bergen, Bergen kommune9 juli 2017
Jeg trivdes godt som medarbeider hos Deli de Luca. Jeg syntes det er utrolig gøy å stå i kassen, tilberede mat, sette på plass varer, vaske, og ikke minst møte nye folk. Alle medarbeiderne var hyggelige, og jeg koste meg på jobb.
Fordeler
Gratis lunsj
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 6NeiRapporter
Trivelig og sosial arbeidsplass
Butikkmedarbeider - deltidsansatt (Nåværende ansatt) –  Bergen28 juni 2016
En typisk dag på jobb her er hektisk. Det er alltid mat som skal lages, kunder som skal serveres og betjenes, skap, bestikk og maskiner som skal vaskes. Jeg trives i hektiske miljø, så for meg var ikke denne arbeidshverdagen noe problem.
Jeg har lært hvordan man håndterer kasseapparat, tilbereder mat, holder arbeidsplassen sin ren og hygienisk, rengjøring av ulike apparat og maskiner (softismaskin, kaffemaskin, mikrobølgeovn, MerryChef ovn, oppvaskemaskin osv).
Medarbeiderene mine har ikke vært noe å klage på, alle er utrolig snille, kule og en fantastisk gjeng å jobbe med. Lett å bli kjent med g sosiale uansett.
Det gøyeste med jobben er definitivt medarbeiderene, jeg gleder meg alltid til å komme på jobb for å arbeide sammen med utrolige mennesker som trives i jobben sin.
Det mest krevende derimot må definitivt være alle rutiner som skal pugges og memoriseres.
Fordeler
Billig mat, aktiviteter med jobben
Ulemper
Ingen pauser, lite fleksibel når det gjaldt å bytte vakter (hvis en var syk, var på reise osv..)
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 5NeiRapporter

Se flere Deli de Luca anmeldelser

Registrer denne bedriftssiden

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Deli de Luca. Nettverket vårt er klar til å svare.

Still et spørsmål

4,5

5,0Arbeid/Personliv forhold
3,8Kompensasjon/Fordeler
4,5Jobbsikkerhet/Forskudd
4,8Lederskap
4,8Kultur

Deli de Luca anmeldelser etter sted