Cubus anmeldelser fra ansatte i Bergen

Fant 1 anmeldelse som matchet søket
Tiden flyger, man jobber i et heseblesende tempo. Man har mye ansvar og får være med å påvirke egen og andres hverdag. Man begynner på jobb tidligst mulig, før butikken åpner, slik at man skal få gjort mest mulig klart til kundene kommer inn. Sjekker tall, gårsdagens omsetning. Hva skal vi ha idag? Hvordan skal vi nå målene? Rydde, fylle på, gjøre om på stativer, vegger og bord. Man har på forhånd laget planer, hvor skal man hjelpe til idag? Hvilken avdeling trenger litt pleie og omtanke, noe helt nytt? Diskuterer planer og ideer med kolleger, få frem deres tanker, involvere de, rettlede de og gi de arbeidsoppgaver. Gi ros og ris, viktig med konstruktive tilbakemeldinger. Det å tørre å gi konstruktiv kritikk, ta opp litt vanskelige ting er ikke alltid like lett. Samtidig så er det utrolig viktig for å gjøre andre bedre og for å få mulighet til å rose dem. Veldig gøy å jobbe sammen med så mange forskjellige mennesker og være med å påvirke deres hverdag. Man lærer utrolig mye, både om seg selv og andre.
Fordeler
Man får prosenter på varene vi selger.
Ulemper
Mye slitasje på klær og sko