Cubus anmeldelser fra ansatte

Fant 9 anmeldelser som matchet søket Se alle 22 anmeldelser
Sorter etter: Hjelpsomhet | Omtale | Dato
det var veldig gøyarbeidsplass
Butikkmedarbeider (4 mnd.) (Tidligere ansatt) –  Oslo, Oslo kommune2 september 2018
jeg bare jobbet praksis men jeg liker jobber på klesbutikk.og liker jobber med folkens
Fordeler
trives med jobb
Ulemper
ikke fikk jobb
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 1NeiRapporter
4,0
Godt arbeidsmiljø, god leder.
Visual merchandiser, social media manager (Nåværende ansatt) –  Oslo27 april 2017
Godt arbeidsmiljø, god leder og gode fordeler. Lært mye om kundeservice, håndtering av penger og butikkledelse.
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 4Nei 2Rapporter
Hektisk og gøy
Butikk medarbeider (Tidligere ansatt) –  Kristiansund kommune9 april 2017
Her er det alltid rom for forbedringer, men en sitter aldri stille hos Cubus, varer kommer uavbrutt. Å salgsmålene er inni mellpm helt på trynet
Fordeler
Rabatt
Ulemper
Tunge løft, lite mulighet til pause
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 8NeiRapporter
Alto
Dependienta de tienda de ropa y complementos (Tidligere ansatt) –  Oslo29 november 2016
La experiencia fue muy buena. Tuve la oportunidad de poder estrenarme en el mundo laboral y al mismo tiempo compaginarlo con mis estudios. Trabajo muy dinámico y activo.
Fordeler
Horario
Ulemper
La distancia
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 2Nei 2Rapporter
Fun workplace
Sales Associate (Tidligere ansatt) –  Asker1 juli 2016
This was my part time job back in Norway when I was still in High School. It was a fun and I learned a lot from working there. I was able to interact with customers, which I enjoyed and also managing some money. It wasn't exactly a financial job but I still believe I learned something here I can use later in my career.
Hjalp denne anmeldelsen?JaNei 2Rapporter
Spennende, utfordrene, morsom
Butikkmedarbeider (Nåværende ansatt) –  Råholt30 mars 2016
En typisk dag på jobben. De ansatte kommer på jobb, tar ansvar for sitt bestemte område, har fult fokus på dette og kundene.

På dagligbasis lærer du mer om mennesker, kunder som kommer innom er alltid forskjellige.

Ledelsen på Cubus er ekstremt bra, kunne ikke vært mer fornøyd.

Medarbeideren er også ekstremt bra, alltid positive når de møter opp på jobb. Står på og vet hva de skal gjøre til enhver tid.

Vanskeligste delen av jobben må være å alltid kunne gå over overgå gårsdagens prestasjoner, vi må har en felles innstilling om å alltid løfte oss for hver dag som går.

Menneskene er uten tvil den mest underholdende delen av jobben, du treffer nye mennesker hver dag.
Fordeler
Bra arbeidsmiljø. Fin og ryddig arbeidsplass.
Ulemper
Lite variasjon.
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 4Nei 1Rapporter
1,0
dålig erbeidsmiljø, dålig ledere
Butikkmederbeide (Tidligere ansatt) –  N027 januar 2016
bli kastat ut uten grunn ingen har gjørt noe for meg. når jeg trengde di. etter så mange år . har sett ledere slå retur å ta di klær til sin kjæraste flere ganger .hun sa han hjelper meg. jeg såg aldri han gjørt det. men hun hva ledere kan ikke missa jobb for enting hun gjør. såg di slå for di som di ønsker 50% rabatt. lyckka til cubus
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 1Nei 6Rapporter
4,0
Produktiv, sosial og gøy arbeidsplass
Selger (Tidligere ansatt) –  Lillestrøm, N023 mars 2015
Travel og energisk arbeidsplass, aldri arbeidsledig, service og salg, dekor, oppgjør. Fine medarbeidere og koselige kunder. Trives i butikkmiljø med alt som hører med. Liker skiftarbeid med forskjellige dager. Moro og jobbe med sin interesse, klær.
Fordeler
Firmarabatt
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 7NeiRapporter

Se flere Cubus anmeldelser

Registrer denne bedriftssiden

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Cubus. Nettverket vårt er klar til å svare.

Still et spørsmål

3,9