Cubus anmeldelser fra ansatte

Kjekk arbeidsplass med hyggelige ansatte og kjempe kjekk sjef😀
Fordeler
Bonuser
Slutter pga flytting til hjemkommune.
Kunne jobbet i Cubus til jeg går av med pensjon.
Fordeler
Masse nye utfordringer hver dag men trygt
Nice environment, fast pace and fun. Lovely customers, and great interactions with people. Challenging at times, but the environment made up for it. Great experience.
Den uken jeg jobbet var det ikke mange kunder, så det var ikke så mye stress. Jeg lærte ting som å sette på alarmer og nye navn på nye produkter. Jeg lærte også at kommunikasjon og samarbeid er viktig. Det var ingen vanskelige deler i jobben, jeg trivdes godt og ble godt tatt imot.
Jeg ønsker gjerne å starte karrieren min hos dere, og jeg er sikker på at jeg vil være et godt tilskudd til deres team.
Jeg jobbet der i 3 måneder og det var spennende for meg , opplevde der å servere kunder . jeg fikk nye venner der og lærte mange nye ting fra sjefen og de andre.
Som deltidsansatt er Cubus en trivelig arbeidsplass med hyggelig kollegaer og tilbyr en variert hverdag.
Holde butikken ryddig, fylle på varer,pakke opp varer. Samtidig som å gi god service til kunder.

Jeg trivdes godt med alle kollegaene og sjefen. Miljøet er positivt, energisk og alle er hyggelige mot hverandre.
Jeg startet hver dag klokke 08:00 på jobb og moralen min var høy , jeg har vært opptatt hele dagen og engasjert med arbeides oppgavene som jeg fått.
ryddet i butikken, satte frem nye varer, prising og plakater, snakket med kunder og hjalp dem.

Jeg likte å jobbe der, hyggelig,godt arbeidsmiljø.

Ingen ulemper for meg.
Fordeler
god kollega
Lite inkluderende sjef som hadde en dårlig holdning ovenfor de ansatte
helt ok arbeidsplass, vanlig butikkjobb. Forventes at du jobber mye.
Fordeler
Rabattkort i varner.
Ulemper
korte pauser
jeg bare jobbet praksis men jeg liker jobber på klesbutikk.og liker jobber med folkens
Fordeler
trives med jobb
Ulemper
ikke fikk jobb
hadde jobbet med kasse og rydde opp klær fra lager
Complicidad y buen desarrollo de trabajo en equipo.
Godt arbeidsmiljø, god leder og gode fordeler. Lært mye om kundeservice, håndtering av penger og butikkledelse.
Her er det alltid rom for forbedringer, men en sitter aldri stille hos Cubus, varer kommer uavbrutt. Å salgsmålene er inni mellpm helt på trynet
Fordeler
Rabatt
Ulemper
Tunge løft, lite mulighet til pause
La experiencia fue muy buena. Tuve la oportunidad de poder estrenarme en el mundo laboral y al mismo tiempo compaginarlo con mis estudios. Trabajo muy dinámico y activo.
Fordeler
Horario
Ulemper
La distancia
This was my part time job back in Norway when I was still in High School. It was a fun and I learned a lot from working there. I was able to interact with customers, which I enjoyed and also managing some money. It wasn't exactly a financial job but I still believe I learned something here I can use later in my career.
En typisk dag på jobben. De ansatte kommer på jobb, tar ansvar for sitt bestemte område, har fult fokus på dette og kundene.

På dagligbasis lærer du mer om mennesker, kunder som kommer innom er alltid forskjellige.

Ledelsen på Cubus er ekstremt bra, kunne ikke vært mer fornøyd.

Medarbeideren er også ekstremt bra, alltid positive når de møter opp på jobb. Står på og vet hva de skal gjøre til enhver tid.

Vanskeligste delen av jobben må være å alltid kunne gå over overgå gårsdagens prestasjoner, vi må har en felles innstilling om å alltid løfte oss for hver dag som går.

Menneskene er uten tvil den mest underholdende delen av jobben, du treffer nye mennesker hver dag.
Fordeler
Bra arbeidsmiljø. Fin og ryddig arbeidsplass.
Ulemper
Lite variasjon.
bli kastat ut uten grunn ingen har gjørt noe for meg. når jeg trengde di. etter så mange år . har sett ledere slå retur å ta di klær til sin kjæraste flere ganger .hun sa han hjelper meg. jeg såg aldri han gjørt det. men hun hva ledere kan ikke missa jobb for enting hun gjør. såg di slå for di som di ønsker 50% rabatt. lyckka til cubus
Travel og energisk arbeidsplass, aldri arbeidsledig, service og salg, dekor, oppgjør. Fine medarbeidere og koselige kunder. Trives i butikkmiljø med alt som hører med. Liker skiftarbeid med forskjellige dager. Moro og jobbe med sin interesse, klær.
Fordeler
Firmarabatt