Coop Norge

Anmeldelser om Lønn og fordeler fra ansatte hos Coop Norge

Jobben er bra og gøy jeg liker jobben fordi jeg synes den er bra og enkel.
Fordeler
Gratis lunsjer.
Ulemper
Helsetjenester.
Bra jobb og enkel jeg liker å jobbe her fordi jobben er fint.
Fordeler
Gratis lunsjer.
Ulemper
Helsetjenester
Som butikkansatt er det mange varierte oppgaver. Generelle oppgaver kan være kundebehandling, varepåfylling, varebestilling, fremme varer, rydde butikken. Det er en sosial jobb der man er i kontakt med kunder hele dagen, man møter personer som kan være krevende som man må finne kreative måter å takle. Det er perioder meget travelt, dette kommer spesielt i høytider og ferier. Dette kan være krevende og stressende, og da kreves det at man greier å være effektiv.
En typisk dag var ganske kjedelig med tanke på at vi ikke fikk lastet lastebilene. Også pc-systemet var ganske utdatert, men dette var over 2 år siden. Den vanskeligste delen av jobben ville gått fra fryseren (-20) til pausen din +20.
Gode arbeidsmiljøet,samarbeid,trygg og støtte.Jeg jobbet sammen med sjefen Aleksander Banggren,som jobbet med andre i butikken.
Fordeler
Uniform, medlem Fagforening, helsetjenester
Ulemper
ingen
Arbeidsmiljøet var veldig bra der, hvis man skal klage på noe så var det lite med fordeler av å jobbe der annet enn at man får middag for 30kr i obs restauranten når man er på jobb...
Stable varer i hyllene, kassevakt, lete etter dårlige matvarer, datostempling osv. Veldig sosial jobb.
Er snåle men morsomme medarbeidere som gjør at man får en garantert latter hver dag
Fordeler
Gratis lunsj
Ulemper
Ingen ulemper
Utplassering av varer i butikk Følge trenden Være i godt humør Være åpen Være hjelpsom Bli kjent med nye folk, og dette er en fin måte å sosialisere med andre mennesker på. Være veldig glad i å utføre serviceoppgaver! Det er på den måten du kan være en god medarbeider der hvor jeg jobber. Den vanskelige delen av jobben, er å bli baksnakket og ikke likt. Rett og slett ødelegger falske mennesker mye for andre. Det å komme på litt før jeg starter og følge planen og tiden som jeg og de andre medarbeiderne har som plikt å følge for den dagen Det å sette seg ned før butikken åpner og kose seg litt med å spise og drikke med kollegaer før butikken åpnes er noe veldig lurt og hyggelig start på jobben. Den aller viktigste grunnen til at vi spiser og drikker før butikken åpner, er for at vi får mer energi til å kunne holde oss våken slik at vi kan utføre arbeide vårt og være serviceinnstilt.
Fordeler
Alenetid og slappe av
Ulemper
Andre kan mase på deg. Å bli spurt om å jobbe videre (blir ikke pause, da)
Massa at lära sig, nya saker hela tiden. Ansvarig för post, och kassan.
Fordeler
Gratis frukt
Ulemper
Inga
veldig bra butikk trives godt snille ansatte god leder
Fordeler
lunsj, frihet
Ulemper
nei
Det er kjekt å jobbe på coop. Man har alltid noe å gjøre. Det kan være vanskelig å få byttet vekk vakter, og dette kan bli problematisk hvis man går på skole i tillegg. Kollegaene er kjekke. Av ekstravaktene forventes det å stille opp hver gang det er sykdom eller mangler vakter. Dette kan være både bra og dumt.
Coop OBS er en utrolig fin arbeidsplass, det er masse greie mennesker som vil hjelpe andre for å lage et godt miljø. Ledelsen har respekt for sine arbeidere, og gjør det de kan for å kunne veilede dem videre. Jeg har nå jobbet i butikk/kasse 2 år på rad. Jeg leter etter mer variasjon, mer å gjøre. Jeg liker å bevege meg, noe jeg ikke kan gjøre siden jeg sitter i kasse. Coop har lært meg masse f.eks hvordan håndtere visse situasjoner osv.
Fordeler
Supre mennesker, gratis frukt.
Ulemper
For lite vakter
Arbeiderne på Coop Prix Havøysund er alle i godt humør, noe som smitter over på hverandre. Man har det gøy på jobb sammen som resulterer i mer effektiv arbeidsinnsats. Man hjelper hverandre der man er god og gjør hverandre gode.
Fordeler
Sosial lunsj med medarbeidere i et koslig lunsj lokal
Ulemper
mye røykepauser blant ansatte.
Greie vaktskift, gode arbeidsrutiner og god ledelse
koselig pub med god mat og fornøyde kunder. flotte konserter og arrangementer.
Fordeler
drives av min far
Ulemper
ingen
Det var mye bra i disse to årene jeg har vært hos coop.
Fordeler
gode kollega
Ulemper
korte pause
Extra Finnsnes har et hektisk miljø, og det er alltid noe å gjøre. Det er gode skiftsplaner og god rullering på arbeidet.
Lagde mat fra bunnen av , server maten , kasseoppgjør , betjente maskiner (uten å ha påkrevd opplæring ) Hardt fysisk arbeid.
Det var en endagsjobb der jeg og en gruppe skulle telle opp varer. Vi tok hver vår hylle, og ganske enkelt telte alle varene som sto i hyllene. Etter denne lange dagen, uten mye erfaring innen butikk, lærte jeg at for å få vareopptellingen gjort er det viktig å ha en positiv innstilling og være produktiv. Det hjelper ikke å være negativ for da går det ikke tiden raskere. Dagen ble mye mer innholdsrik med de andre jeg jobbet med og en positiv og glad leder som var flink til å fortelle hva vi skulle gjøre, og var åpen for spørsmål hvis det var noe vi lurte på. Den vanskeligste delen av jobben var å holde en positiv innstilling gjennom den lange dagen, det var lett å bli lei siden det var mange varer som skulle telles. Det ble allikevel ikke et veldig stort problem når den mest underholdende delen av jobben var at vi som jobbet lagde god stemning og prøvde å gjøre det beste ut av situasjonene.
Fordeler
Fikk jobbe i eget tempo med pauser
eg har hatt språkpraksis der, med å rydde varer og sitte i kassa
Fordeler
gratis medlemkort
Ulemper
kort pauser