Coop Norge

Coop Norge anmeldelser fra ansatte for Butikkmedarbeider

positiv atmosfære, både mellom kolleger og kunder, høflige kolleger og kjent i butikken (alt av produkter er lett å finne), god kommunikasjon, og ikke minst sentralt for alle.
Fordeler
kjent og greit å komme seg dit
Ulemper
ikke noe jeg kommer på
Grei arbeidsplass, men få fulle stillinger. Av og til rutinepreget arbeid
Et godt miljø med hyggelige kollegaer. Gode kunder. Det er anbefalt å søke jobb hos coop, særlig Extra
Arbeidsmiljøet var veldig bra der, hvis man skal klage på noe så var det lite med fordeler av å jobbe der annet enn at man får middag for 30kr i obs restauranten når man er på jobb...
jeg har lært som lagerarbeid og varepåfylling , også som ansvar for å holde butikken ren ryddig.
Mine oppgaver var kassearbeid med ansvar for påfylling safe pay, kontrollert og assistert kunder ved Shop express selvskanning. Varepåfyll av dagligvare
Gode arbeidsforhold, god arbeidskultur og struktur.
En utrolig fin arbeidsplass der kollegaer og kunder koser seg når de kommer innom butikken. Man kommer på jobb med et smil, ordner varer og hjelper kunder ved kasse og i butikk før man reiser hjem.
Utplassering av varer i butikk Følge trenden Være i godt humør Være åpen Være hjelpsom Bli kjent med nye folk, og dette er en fin måte å sosialisere med andre mennesker på. Være veldig glad i å utføre serviceoppgaver! Det er på den måten du kan være en god medarbeider der hvor jeg jobber. Den vanskelige delen av jobben, er å bli baksnakket og ikke likt. Rett og slett ødelegger falske mennesker mye for andre. Det å komme på litt før jeg starter og følge planen og tiden som jeg og de andre medarbeiderne har som plikt å følge for den dagen Det å sette seg ned før butikken åpner og kose seg litt med å spise og drikke med kollegaer før butikken åpnes er noe veldig lurt og hyggelig start på jobben. Den aller viktigste grunnen til at vi spiser og drikker før butikken åpner, er for at vi får mer energi til å kunne holde oss våken slik at vi kan utføre arbeide vårt og være serviceinnstilt.
Fordeler
Alenetid og slappe av
Ulemper
Andre kan mase på deg. Å bli spurt om å jobbe videre (blir ikke pause, da)
Det er en jobb som krever man er sosial og god med å kommunisere med andre mennesker. Det er en lærerik jobb og du møter nye mennesker hver eneste dag.
Trivelig medarbeidere og leder som tar seg tid til opplæring av nye ansatte.
Fordeler
fantastisk arbeidsmiljø som gi deg lyst å jobbe
Gode kollegaer og hyggelige kunder! Ville ikke jobbet i dagligvare igjen men kan anbefales til de som er nye på arbeidsmarkedet!
veldig bra butikk trives godt snille ansatte god leder
Fordeler
lunsj, frihet
Ulemper
nei
Butikken består av folk med god arbeidskultur og god arbeidsmiljø. Kreativ sjef som tar hver utfordring med strak arm samtidig som ho før gleden videre i sitt arbeid.
Følgende punkter er rangeringen på firmaet basert på: - God arbeidsmiljø og sammenholdning blant personal. - God sjef - God jobbkultur og kultur for festlige aktiviteter med personal i sosiale sammenhang.
Flinke til å lære bort, flinke til å sende på kurs og veilede. veldig bra miljø.
Coop OBS er en utrolig fin arbeidsplass, det er masse greie mennesker som vil hjelpe andre for å lage et godt miljø. Ledelsen har respekt for sine arbeidere, og gjør det de kan for å kunne veilede dem videre. Jeg har nå jobbet i butikk/kasse 2 år på rad. Jeg leter etter mer variasjon, mer å gjøre. Jeg liker å bevege meg, noe jeg ikke kan gjøre siden jeg sitter i kasse. Coop har lært meg masse f.eks hvordan håndtere visse situasjoner osv.
Fordeler
Supre mennesker, gratis frukt.
Ulemper
For lite vakter
Mange møter med forskjellige personer, likte å hjelpe folk.
Fordeler
Hjelpe folk
Jeg har jobbet i kassa kundebehandlinger vareplassering,holde butikken ryddig og oversiktlig,ansvarlig bladretur,post i butikken
en butikk med høyt tempo, hyggelige faste kunder, og koselig arbeidsmiljø.
Det er selvfølgelig forskjellig fra butikk til butikk, men den øverste ledelsen er flinke til å velge ut ledere til enhver butikk. De fleste jeg har vært i kontakt med i samsvar med jobben er høyt oppegående mennesker som bryr seg om at kundene skal ha det bra. Det kan være mange hektiske dager, men også mange dager som er veldig givende.
Fordeler
God kontakt med kundemassen.
Ulemper
Noen dager er til dels mye mer krevende enn andre.