Coop Norge

Coop Norge anmeldelser fra ansatte

Organisering og struktur!
Å jobbe på Coop OBS Arendal lærte meg mye om kundebehandling og organisering. Coop har mange varer som på enhver tid skal organiseres og holdes ryddig- dette er noe jeg absolutt tar med meg videre.
Dårlig arbeidsmiljø
Det er ledelsen i Coop som er forferdelig dårlig. Har jobbet i Coop i 29 år. I begynnelsen var det en svært god arbeidsplass men etter hvert ble det for meg uutholdelig.
Ansettelser av butikksjefer som ikke på noen måte er kvalifisert for det ansvaret denne stillingen innebærer, da spesielt personalansvar.

Dette igjen skaper et svært dårlig arbeidsmiljø.

Prøvde å ta det opp videre oppover i systemet men dessverre for døve ører.

Dessverre ingen bra arbeidsplass lenger.
Fordeler
Gode kollegaer
Ulemper
Svært dårlig arbeidsmiljø, skapt av udugelige sjefer.
Oki
Helt oki arbeidsplass , der har jobbet på ica Norge men senere blei det kjøpt av Coop Norge derfor jobbet vi der på det nye seleskap.
Grei arbeidsplass
Grei arbeidsplass der man lett kan bli kjent med folk men uten utdanning vanskelig å komme seg opp i systemet etter min oppfatning og lederne har godt av å lære seg bedre måter å formidle informasjon på og å snakke med ansatte om ting de lurer på og ikke de nærmeste irundt.
Produktiv arbeidsplass, og godt miljø
positiv atmosfære, både mellom kolleger og kunder, høflige kolleger og kjent i butikken (alt av produkter er lett å finne), god kommunikasjon, og ikke minst sentralt for alle.
Fordeler
kjent og greit å komme seg dit
Ulemper
ikke noe jeg kommer på
En god erfaring
Min andre jobb, jobbet det under videregående. Gode erfaringer å greie kollegaer.
Ok
Grei arbeidsplass, men få fulle stillinger. Av og til rutinepreget arbeid
Jeg liker å jobbe her.
Jobben er bra og gøy jeg liker jobben fordi jeg synes den er bra og enkel.
Fordeler
Gratis lunsjer.
Ulemper
Helsetjenester.
gøy arbeidsplass
Bra jobb og enkel jeg liker å jobbe her fordi jobben er fint.
Fordeler
Gratis lunsjer.
Ulemper
Helsetjenester
Alright workplace
Working for a bug company can bring some difficulties that you would not have in a smaller company. Job was fun and engaging.

But overall a good experience there.
Kundebehandling og hektisk hverdag
Det vanskelige med jobben er at man ikke er mange som er på jobb samtidig, dette gjør at arbeidsmengden blir stor. Det er viktig å være effektiv og gjøre de oppgavene man har i butikken fort og godt. Dette kan være krevende og stressende. Det er en sosial jobb med at man er kundebehandler.
Kundebehandling og varierte dager
Som butikkansatt er det mange varierte oppgaver. Generelle oppgaver kan være kundebehandling, varepåfylling, varebestilling, fremme varer, rydde butikken. Det er en sosial jobb der man er i kontakt med kunder hele dagen, man møter personer som kan være krevende som man må finne kreative måter å takle.
Det er perioder meget travelt, dette kommer spesielt i høytider og ferier. Dette kan være krevende og stressende, og da kreves det at man greier å være effektiv.
Seriøs
En typisk dag var ganske kjedelig med tanke på at vi ikke fikk lastet lastebilene. Også pc-systemet var ganske utdatert, men dette var over 2 år siden.
Den vanskeligste delen av jobben ville gått fra fryseren (-20) til pausen din +20.
Gøy arbeidsplass
Gode arbeidsmiljøet,samarbeid,trygg og støtte.Jeg jobbet sammen med sjefen Aleksander Banggren,som jobbet med andre i butikken.
Fordeler
Uniform, medlem Fagforening, helsetjenester
Ulemper
ingen
Hyggelig ansatte
Et godt miljø med hyggelige kollegaer. Gode kunder. Det er anbefalt å søke jobb hos coop, særlig Extra
Bra sted å jobbe
Arbeidsmiljøet var veldig bra der, hvis man skal klage på noe så var det lite med fordeler av å jobbe der annet enn at man får middag for 30kr i obs restauranten når man er på jobb...
gøy arbeidplass
jeg har lært som lagerarbeid og varepåfylling , også som ansvar for å holde butikken ren ryddig.
Produktiv og gøy bra arbeidsmiljø
Mine oppgaver var kassearbeid med ansvar for påfylling safe pay, kontrollert og assistert kunder ved Shop express selvskanning. Varepåfyll av dagligvare
Stressende til tider
Sosial jobb der du absolutt får møtt mange karakterer fra samfunnet som kan være både positivt og negativt.
Sosial og trivelig arbeidsplass
Stable varer i hyllene, kassevakt, lete etter dårlige matvarer, datostempling osv. Veldig sosial jobb.
A decent workplace
The employees here are amazing. The only reason this job doesn't get 5 stars is because it is a struggling store that has been fighting it's way back up from the ashes the previous managers left it in. As well as some of the older employees not doing as much as you would expect them to do. Not being able to cover shifts ever and that relying only on the younger employees, taking days off for no reason, disappearing over time to do whatever etc that the younger employees could never do without getting punished.