ConocoPhillips anmeldelse

Vis alle ConocoPhillips anmeldelser

Mange utfordrende arbeidsoppgaver - elsket jobben min
QA/QC Quality Advisor, Team Lead/Manager (Tidligere ansatt) –  Stavanger10 oktober 2017
Utfordrende, interessante arbeidsoppgaver, kjempe gøy å jobbe der. Trivdes veldig godt og involvert i utrolig mange interessante prosjekter. Muligheter for selvutvikling, dog tok arbeidsoppgavene for mye tid og ble lite tid til kursing bortsett fra pålagte kurs. Var veldig fri i jobben ifm å utvikle og definere stillingen. Fleksibel arbeidstid, men jeg var sjelden mindre enn 10 timer på jobb, heller 10-12 t/dag. Litt selv valgt, men kun fordi jeg likte jobben så godt. Hadde fastlønn, så fikk ingen overtid i min stillings kategori, men igjen var det selv valgt å jobbe så mye. Gode ferieordninger og gode muligheter for ansatte å bli med i sport og fritidsklubber. Mange ansatte goder og gode pensjons ordninger
Fordeler
Mange ansatte gode
Ulemper
Leder kultur ikke alltid helt på G
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 1NeiRapporter

Andre anmeldelser for ConocoPhillips

productive and confortable
Well Integrity advisor (Tidligere ansatt) –  Stavanger, Norway17 september 2019
8 hours working day is very productive as ConocoPhillips has all necessary equipment and a nice working environment in such a way that employees fell very comfortable while performing their duties.
Hjalp denne anmeldelsen?JaNeiRapporter
jeg har ikke jobbet direkt til de, men som kontraktor
Operation assistent - Documentcontrol (Tidligere ansatt) –  oslo2 mai 2018
De er flink å betale som kunden, de er flink med lunsjen, de kan mye
Fordeler
god lunsjen tilbud
Ulemper
jeg jobbet ikke på hovedbyger så kun ikke lunsjer der
Hjalp denne anmeldelsen?JaNeiRapporter
Krevd profil

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos ConocoPhillips. Nettverket vårt er klar til å svare.

Still et spørsmål

4,1