ConocoPhillips

Anmeldelser om Jobbsikkerhet og forfremmelse fra ansatte hos ConocoPhillips

Se alle 1,221 anmeldelser
Utfordrende, interessante arbeidsoppgaver, kjempe gøy å jobbe der. Trivdes veldig godt og involvert i utrolig mange interessante prosjekter. Muligheter for selvutvikling, dog tok arbeidsoppgavene for mye tid og ble lite tid til kursing bortsett fra pålagte kurs. Var veldig fri i jobben ifm å utvikle og definere stillingen. Fleksibel arbeidstid, men jeg var sjelden mindre enn 10 timer på jobb, heller 10-12 t/dag. Litt selv valgt, men kun fordi jeg likte jobben så godt. Hadde fastlønn, så fikk ingen overtid i min stillings kategori, men igjen var det selv valgt å jobbe så mye. Gode ferieordninger og gode muligheter for ansatte å bli med i sport og fritidsklubber. Mange ansatte goder og gode pensjons ordninger
Fordeler
Mange ansatte gode
Ulemper
Leder kultur ikke alltid helt på G
De er flink å betale som kunden, de er flink med lunsjen, de kan mye
Fordeler
god lunsjen tilbud
Ulemper
jeg jobbet ikke på hovedbyger så kun ikke lunsjer der
ConocoPhillips is a great employer to work for who has provided excellent opportunities. I have splendid colleagues. I had the opportunity of taking up a global assignment in Malaysia for a period of about six years which I really enjoyed.
Una empresa multinacional con una excelente cultura y ayuda personalizada para el desarrollo profesional para cada uno de sus empleados. La cafeteria ofrecia de todo para todos los gustos. No me hubiese ido si no fuese por el master que quise asistir.
Se flere anmeldelser om ConocoPhillips