ConocoPhillips
ConocoPhillips anmeldelse

Company attributes

4 januar 2018
Excellent management to work for who encouraged creativity. Rewards were very good but expectancy by Company was high resulting in long working hours, which compensated by time off.
Fordeler
Flexible working and hours and the ability to work from any location.
Ulemper
Long hours
17 september 2019
Well Integrity advisor (Tidligere ansatt) - Stavanger, Norway
8 hours working day is very productive as ConocoPhillips has all necessary equipment and a nice working environment in such a way that employees fell very comfortable while performing their duties.
10 oktober 2017
QA/QC Quality Advisor, Team Lead/Manager (Tidligere ansatt) - Stavanger
Utfordrende, interessante arbeidsoppgaver, kjempe gøy å jobbe der. Trivdes veldig godt og involvert i utrolig mange interessante prosjekter. Muligheter for selvutvikling, dog tok arbeidsoppgavene for mye tid og ble lite tid til kursing bortsett fra pålagte kurs. Var veldig fri i jobben ifm å utvikle og definere stillingen. Fleksibel arbeidstid, men jeg var sjelden mindre enn 10 timer på jobb, heller 10-12 t/dag. Litt selv valgt, men kun fordi jeg likte jobben så godt. Hadde fastlønn, så fikk ingen overtid i min stillings kategori, men igjen var det selv valgt å jobbe så mye. Gode ferieordninger og gode muligheter for ansatte å bli med i sport og fritidsklubber. Mange ansatte goder og gode pensjons ordninger
Fordeler
Mange ansatte gode
Ulemper
Leder kultur ikke alltid helt på G
14 mars 2016
Snr. adm. ass. (Tidligere ansatt) - Stavanger
kjekke kolleger, godt sosialt miljø, utfordrende oppgaver