Color Line

Color Line anmeldelser fra ansatte

Gode arbeidsvilkår. God arbeidsplass med gode lønnsvilkår.
God trivsel på arbeids plass. God kontakt med arbeids koleger, sjefer.
Adorei Trabalhar nesta companhia, a polivalência era uma mais valia para fazer um serviço de cinco estrelas. Como tudo à o revés da moeda, pois com a família e um filho em Portugal as saudades eram muitas, mais ainda nas épocas festivas. Começava o dia de trabalho ás 6 da manhã para a distribuição de afazeres, geralmente era os pequenos almoços no restaurante buffett, depois das 10 horas da manhã era feita a limpeza das cabines, para quando a chegada ao porto( Kiel/Oslo) estivesse tudo pronto para a recepção de novos passageiros. depois do almoço era feita uma nova distribuição de trabalho, incluindo as limpeza de áreas públicas ou atendimento ao passageiro. Trabalhava doze horas diárias sem folgas durante duas semanas, que depois eram compensadas em férias pagas com o mesmo tempo de trabalho ( duas semanas). Os colegas era a "minha" família, apoiávamos-nos muito, especialmente quando o cansaço era grande ou dias mais stressantes, fiz amigos para a vida
Fordeler
Tínhamos um buffett maravilhoso, com tudo do melhor.
Ulemper
Arranjei doenças de trabalho na coluna e braços, perdendo a licença de trabalhar a bordo.
Et stort flytende hotell med utrolige mange muligheter. Et fantastisk arbeids miljø. Som medarbeider med ønske om utvikling i et høyt kompetanserikt miljø med ledelse og medarbeiere. Den vanskeligste delen av jobben er stress og høyt tempo.Gjestene med store forventninger som en klarer å gi en opplevelse.
Spennende og annerledes.
Lærte om ansvar og punktlighet samt samarbeid og skiftarbeid.
Everyday I drew Caricatures between 3pm- 6pm and from 8pm until 11pm . With a good crowd I normally kept going a little longer .
I got to meet plenty of other entertainers Gymnasts, Musicians ,Magicians and Dancers . Getting a few Laughs while providing a Tangible momento of peoples time on the Color Fantasy !
Freundliche Kollegen, sichere Arbeitsplatz. Guter Ausgleich Arbeitszeit/ Freizeit.
hver dag er hektiske med utføring av service til mange hyggelige gjester.

har lært meg at med et positiv innstilling så er vi i stand til og løse alle utfordringer som måtte oppstå.

har fått lov til å vær med på og utvikle cruise produktet vår sammen med ledelsen.

har mange fine medarbeider som er med på og gjøre hver dag til en fin dag.

føler bare at arbeidsdagen er litt vanskelig dersom vi ikke har fullt opp og gjøre.

har fått treffe nye menneske hver dag
Fordeler
hyggelig arbeidsplass friturer med skipene
Ulemper
muligheten til at vi mister vår nettolønnsordning som vil medføre tap av arbeidsplasser
Man får møte mange forskjellige mennesker og ha en svært differensiert arbeidsdag, men som deltidsansatt kommer man fort utenfor de sosiale gruppene som er etablert blant de faste ansatte på båten. Gratis mat er et stort pluss.
Se flere anmeldelser om Color Line