Color Line

Color Line anmeldelser fra ansatte for Forpleiningsassistent

Forpleiningsassistent4 anmeldelser
Arbeidsdagene var veldig spennende i seg selv, kom alltid på jobb med et smil.
Jeg har hat sommerjobb hos Color Line de siste fire årene og trives godt. Lønnen er god og arbeidstidene med to uker av, og to uker på, passer meg godt i feriene.
En dag på jobb: Støvsuging, rydding i butikk, varepåfylling, varetelling, rydding på lager.
Kundeekspedering, kasseoppgjør.

Ikke ta meg selv så høytidlig, jeg er bra nok som jeg er.

Gode arbeidskollegaer er grunnlaget for at man skal trives på arbeidsplassen.

Den vanskligste delen av jobben er at man burde gjøre ting litt raskere og bedre.

Når salget går unna er det underholdene, man føler seg glad!
Fordeler
Billig kosmetikk
Ulemper
Ingen feriepenger
Vi som jobber om bord på Color Line sine skip som fast ansatte jobber to uker på/to av. Dette er både en ulempe og en kjempe stor fordel for meg. En ulempe fordi man går glipp av mye hjemme i det private, men en fordel fordi det er et utrolig godt arbeidsmiljø om bord, og jeg gleder meg hver gang til å høre hvordan mine kollegaer har hatt det hjemme i friperioden sin. Det er så fint den dagen man kommer på jobb, da er det stor utdeling av klemmer og historier om hvem som har gjort hva hjemme, om man da ikke har tilbragt en del av friperioden sammen med kollegaer, så vet man det jo fra før. Vi jobber alle i forskjellige avdelinger, og treffes kanskje bare i messa eller på dagligrommet i pausen. Men når kveldene kommer, er det høyt sosialt samvær med film, mat eller bingo. Det er en kjempe fin arbeidsplass alt i alt, med de konflikter, diskusjoner og hjemlengselen vi måtte ha underveis i arbeidsperioden.
Fordeler
Gratis reise med Color Line sine skip
Ulemper
Borte fra familie og venner