Color Line

Color Line anmeldelser fra ansatte i Oslo

Oslo13 anmeldelser
Gode kollegaer, spennende gjøremål, nye gjester med forskjellig språk. God mat og ivaretagelse av ansatte.
Fordeler
havet som utsikt
Ulemper
halv stilling
Its very positive ,friendly and enjoyable to work there,Its also well paid to work there but only reason i am going to shift in UK.I love to work on ferry or cruiseskip .I am very hardworking,dedicated and flexible .
Jeg har jobbet i alle avdelinger på båt har mye erfaring med salg og service avd har jobbet i sports og burger bar jobbet i bar jobbet i kafe
Fordeler
yah
Ulemper
yah
Reconhecimento laboral,equipa unida, bem remunerado apesar de muito trabalho. O bem estar dos funcionários era sempre uma das prioridades.

Com muita pena minha tive de abandonar o meu trabalho por razões de ordem pessoal.
Fordeler
Bufett variado para todos os gostos incluindo para os colegas com alergias ou outros.
Ulemper
Estar fora do país, longe da família.
En dag på jobb: Støvsuging, rydding i butikk, varepåfylling, varetelling, rydding på lager.
Kundeekspedering, kasseoppgjør.

Ikke ta meg selv så høytidlig, jeg er bra nok som jeg er.

Gode arbeidskollegaer er grunnlaget for at man skal trives på arbeidsplassen.

Den vanskligste delen av jobben er at man burde gjøre ting litt raskere og bedre.

Når salget går unna er det underholdene, man føler seg glad!
Fordeler
Billig kosmetikk
Ulemper
Ingen feriepenger
Bra, mange fine kolegaer.
Har jobbet i firmaet lenge og trives
turnusjobbing 14 dager jobb å 11,5 times arbeidsdag.
hektiske hverdager med fantastiske kolegaer.

tilgang til alt av de beste råvarer..

kreative dager.

Masse sellskaper, kurs seminarer
Fordeler
spiser å bor gratis ombord. sjømansfradrag.tax free fordeler.
Ulemper
kun turnus 14 dager jobb 14 dager fri.ingen ferie
God trivsel på arbeids plass. God kontakt med arbeids koleger, sjefer.
Adorei Trabalhar nesta companhia, a polivalência era uma mais valia para fazer um serviço de cinco estrelas. Como tudo à o revés da moeda, pois com a família e um filho em Portugal as saudades eram muitas, mais ainda nas épocas festivas. Começava o dia de trabalho ás 6 da manhã para a distribuição de afazeres, geralmente era os pequenos almoços no restaurante buffett, depois das 10 horas da manhã era feita a limpeza das cabines, para quando a chegada ao porto( Kiel/Oslo) estivesse tudo pronto para a recepção de novos passageiros. depois do almoço era feita uma nova distribuição de trabalho, incluindo as limpeza de áreas públicas ou atendimento ao passageiro. Trabalhava doze horas diárias sem folgas durante duas semanas, que depois eram compensadas em férias pagas com o mesmo tempo de trabalho ( duas semanas). Os colegas era a "minha" família, apoiávamos-nos muito, especialmente quando o cansaço era grande ou dias mais stressantes, fiz amigos para a vida
Fordeler
Tínhamos um buffett maravilhoso, com tudo do melhor.
Ulemper
Arranjei doenças de trabalho na coluna e braços, perdendo a licença de trabalhar a bordo.
Et stort flytende hotell med utrolige mange muligheter. Et fantastisk arbeids miljø. Som medarbeider med ønske om utvikling i et høyt kompetanserikt miljø med ledelse og medarbeiere. Den vanskeligste delen av jobben er stress og høyt tempo.Gjestene med store forventninger som en klarer å gi en opplevelse.
Everyday I drew Caricatures between 3pm- 6pm and from 8pm until 11pm . With a good crowd I normally kept going a little longer .
I got to meet plenty of other entertainers Gymnasts, Musicians ,Magicians and Dancers . Getting a few Laughs while providing a Tangible momento of peoples time on the Color Fantasy !
Freundliche Kollegen, sichere Arbeitsplatz. Guter Ausgleich Arbeitszeit/ Freizeit.
hver dag er hektiske med utføring av service til mange hyggelige gjester.

har lært meg at med et positiv innstilling så er vi i stand til og løse alle utfordringer som måtte oppstå.

har fått lov til å vær med på og utvikle cruise produktet vår sammen med ledelsen.

har mange fine medarbeider som er med på og gjøre hver dag til en fin dag.

føler bare at arbeidsdagen er litt vanskelig dersom vi ikke har fullt opp og gjøre.

har fått treffe nye menneske hver dag
Fordeler
hyggelig arbeidsplass friturer med skipene
Ulemper
muligheten til at vi mister vår nettolønnsordning som vil medføre tap av arbeidsplasser