Color Line

Color Line anmeldelser fra ansatte i Kristiansand

Kristiansand5 anmeldelser
Gode arbeidsvilkår. God arbeidsplass med gode lønnsvilkår.
Arbeidsdagene var veldig spennende i seg selv, kom alltid på jobb med et smil.
Godt arbeidsmiljø med fantastiske kollegaer. Varierte arbeidsdager
Vi som jobber om bord på Color Line sine skip som fast ansatte jobber to uker på/to av. Dette er både en ulempe og en kjempe stor fordel for meg. En ulempe fordi man går glipp av mye hjemme i det private, men en fordel fordi det er et utrolig godt arbeidsmiljø om bord, og jeg gleder meg hver gang til å høre hvordan mine kollegaer har hatt det hjemme i friperioden sin. Det er så fint den dagen man kommer på jobb, da er det stor utdeling av klemmer og historier om hvem som har gjort hva hjemme, om man da ikke har tilbragt en del av friperioden sammen med kollegaer, så vet man det jo fra før. Vi jobber alle i forskjellige avdelinger, og treffes kanskje bare i messa eller på dagligrommet i pausen. Men når kveldene kommer, er det høyt sosialt samvær med film, mat eller bingo. Det er en kjempe fin arbeidsplass alt i alt, med de konflikter, diskusjoner og hjemlengselen vi måtte ha underveis i arbeidsperioden.
Fordeler
Gratis reise med Color Line sine skip
Ulemper
Borte fra familie og venner
Man får møte mange forskjellige mennesker og ha en svært differensiert arbeidsdag, men som deltidsansatt kommer man fort utenfor de sosiale gruppene som er etablert blant de faste ansatte på båten. Gratis mat er et stort pluss.