Color Line

Color Line anmeldelser fra ansatte

Viser alle 35 anmeldelser
Gode arbeidsvilkår. God arbeidsplass med gode lønnsvilkår.
Seriosita ,lavoro non faticoso e una squadra eficcace e seria. Nessuna prob con titulare. Bravi!!!
Ulemper
Non cisono
Ich habe mich immer sehr wohl gefühlt. Leider wurde meine Stelle gestrichen. Es war ein abwechslungsreicher Job.
Fordeler
Kostengünstige Reisen nach Norwegen
Só tenho pena de um dia ter saído, por causa dos meus filhos.meu marido ainda trabalha lá
Arbeidsdagene var veldig spennende i seg selv, kom alltid på jobb med et smil.
Godt arbeidsmiljø med fantastiske kollegaer. Varierte arbeidsdager
Väldigt fina kollegor. Bra förhållanden. Bra lön, gratis mat
På Color line Stadiom har jeg jobbet som Vikariat og med oppdrag servitør, kasse ansvarlig og bar ansvarlig.
Jeg har hat sommerjobb hos Color Line de siste fire årene og trives godt. Lønnen er god og arbeidstidene med to uker av, og to uker på, passer meg godt i feriene.
He trabajado en dos barcos diferentes y con la oportunidad de hacerlo en todos los sectores hoteleros (cocina, recepción, limpieza, restaurante) La convivencia con los compañeros ideal y unas condiciones muy buenas.
Fordeler
El buen ambiente de trabajo
Ulemper
Esta en Noruega y deseo volver a Canarias
Usikker arbeidsplass men veldig bra kollegaer som står på i tøffa tider.
God arbeidsplass. Gode kollegaer, men mye nedbemanningsprosesser
Fordeler
Friturer med båt
Its very positive ,friendly and enjoyable to work there,Its also well paid to work there but only reason i am going to shift in UK.I love to work on ferry or cruiseskip .I am very hardworking,dedicated and flexible .
Harde dager fra 09:00 til 21:30, i bytte mot god lønn samt roterende to-ukersskift. Som resturantmedarbieder lærer man mye om håndtering av personer, både andre medarbeidere i stressende situasjoner samt stressede kunder. Arbeidskulturen varier fra skift til skift (forskjellige personale), men er hovedsaklig preget av en veldig god arbeidsmoral. Det som styrer meg fra Color Line er mangelen på jobbsikkerhet, hvor mengder av vikarer står i kø om å jobbe, men ingen blir fastansatte - derfor er det usikkert hvor mye du får jobbe til tross for vilje til å jobbe.
Fordeler
Gratis lunsj, middag, godt arbeidsmiljø, god frifordeler med to uker fri etter to uker på båten.
Ulemper
Stressende og harde timer, forferdlig kvalitet på jobbsikkerhet.
Evaluacion muy positiva , muchos viajes con colegas divertidos.
En typisk dag var att ta telefon og boka biljetter till båten samt att sitta i reseption før incheckninng før båten ska avgå. veldig fin arbetsplats
Fordeler
Trevlig personal och gemensamma raster
Gode kollegaer, spennende gjøremål, nye gjester med forskjellig språk. God mat og ivaretagelse av ansatte.
Fordeler
havet som utsikt
Ulemper
halv stilling
Jeg trivdes veldig godt som ansatt på Color Line Stadion. Der var det god kjemi mellom ledere og ansatte, og kollegaer. Ingen dag var lik. En arbeidsdag startet som regel kl. 1200 og sluttet veldig variert (alt mellom 2000-2200). Arbeidsdagen gikk som regel ut på klargjøring av kioskene, og å forvarme pølser og pølsebrød til kampstart, ha kontroll på ansatte som skulle være i kioskene og passe på at de gjorde jobben sin. En vanlig arbeidsdag på Color Line Stadion var aldri rolig. Av denne jobben lærte jeg å fungere under stress, å motivere kollegaer og andre ansatte, ha kontroll på store situasjoner, og å være en god sjef for andre. Ledelsen hos Color Line er kjempe grei, medgjørlige og tålmodige. De håndterte situasjoner som kunne dukke opp veldig bra, og var ærlig om det var noe som kunne være bedre eller annerledes. Medarbeiderene mine var enkle og gøy å jobbe med. Jeg var den eneste jenten blandt 4 gutter. Vi kjedet oss aldri på jobb, og en hver arbeidsdag var aldri den samme. Den vanskeligste delen av jobben var definitivt stresset og kaoset som var hver kamp. Det å håndtere 5 kiosker samtidig, under stress og kaos, og evt. sure kunder, var veldig krevende. Det finnes ingen spesielle deler av jobben som var mer underholdende enn den andre, da ingen arbeidsdag var lik.
Fordeler
Bestemme egne timer, bøyelig timeliste. Fri pass til konserter, evt. andre arrangement.
Syntes dette har vært /er en utfordrende jobb i henhold til det å bli kjent /jobbe med mennesker ..Reisende som kollegaer . Å kunne være en ressurs er ufattelig viktig .
Fordeler
Mye kunnskap
Ulemper
Ingen
Jeg har jobbet i alle avdelinger på båt har mye erfaring med salg og service avd har jobbet i sports og burger bar jobbet i bar jobbet i kafe
Fordeler
yah
Ulemper
yah
Det er både utfordrende og gøy, men kan til tider være litt mye stress. Hyggelige medarbeidere som jeg jobber lett sammen med i team, og vi hjelper hverandre hvis noen trenger hjelp. Helt generelt hyggelige mennesker i alle ledd på Ferja fra ledelse til de på gulvet. Lange dager, men de går som regel fort og greit.
Fordeler
Gratis kost og losji
Ulemper
Korte pauser og lange dager.
  1. Anmeldelser fra ansatte