Color Line
Color Line anmeldelse

Spennende, utfordrende og gøy arbeidsplass.

27 februar 2017
Jeg trivdes veldig godt som ansatt på Color Line Stadion.
Der var det god kjemi mellom ledere og ansatte, og kollegaer.

Ingen dag var lik. En arbeidsdag startet som regel kl. 1200 og sluttet veldig variert (alt mellom 2000-2200). Arbeidsdagen gikk som regel ut på klargjøring av kioskene, og å forvarme pølser og pølsebrød til kampstart, ha kontroll på ansatte som skulle være i kioskene og passe på at de gjorde jobben sin. En vanlig arbeidsdag på Color Line Stadion var aldri rolig.

Av denne jobben lærte jeg å fungere under stress, å motivere kollegaer og andre ansatte, ha kontroll på store situasjoner, og å være en god sjef for andre.

Ledelsen hos Color Line er kjempe grei, medgjørlige og tålmodige. De håndterte situasjoner som kunne dukke opp veldig bra, og var ærlig om det var noe som kunne være bedre eller annerledes.

Medarbeiderene mine var enkle og gøy å jobbe med. Jeg var den eneste jenten blandt 4 gutter. Vi kjedet oss aldri på jobb, og en hver arbeidsdag var aldri den samme.

Den vanskeligste delen av jobben var definitivt stresset og kaoset som var hver kamp. Det å håndtere 5 kiosker samtidig, under stress og kaos, og evt. sure kunder, var veldig krevende.

Det finnes ingen spesielle deler av jobben som var mer underholdende enn den andre, da ingen arbeidsdag var lik.
Fordeler
Bestemme egne timer, bøyelig timeliste. Fri pass til konserter, evt. andre arrangement.