Color Line
Color Line anmeldelse

Gøy arbeidsplass

12 juni 2019
På Color line Stadiom har jeg jobbet som Vikariat og med oppdrag servitør, kasse ansvarlig og bar ansvarlig.
20 august 2015
Samme rolle
Sommalier/ servitør (Tidligere ansatt) - Oslo, N03
Et stort flytende hotell med utrolige mange muligheter. Et fantastisk arbeids miljø. Som medarbeider med ønske om utvikling i et høyt kompetanserikt miljø med ledelse og medarbeiere. Den vanskeligste delen av jobben er stress og høyt tempo.Gjestene med store forventninger som en klarer å gi en opplevelse.
28 februar 2014
Samme rolle
servitør/kokk (Nåværende ansatt) - Oslo, N03
hver dag er hektiske med utføring av service til mange hyggelige gjester.

har lært meg at med et positiv innstilling så er vi i stand til og løse alle utfordringer som måtte oppstå.

har fått lov til å vær med på og utvikle cruise produktet vår sammen med ledelsen.

har mange fine medarbeider som er med på og gjøre hver dag til en fin dag.

føler bare at arbeidsdagen er litt vanskelig dersom vi ikke har fullt opp og gjøre.

har fått treffe nye menneske hver dag
Fordeler
hyggelig arbeidsplass friturer med skipene
Ulemper
muligheten til at vi mister vår nettolønnsordning som vil medføre tap av arbeidsplasser
27 februar 2017
Samme sted
Kioskansvarlig (Tidligere ansatt) - Ålesund
Jeg trivdes veldig godt som ansatt på Color Line Stadion.
Der var det god kjemi mellom ledere og ansatte, og kollegaer.

Ingen dag var lik. En arbeidsdag startet som regel kl. 1200 og sluttet veldig variert (alt mellom 2000-2200). Arbeidsdagen gikk som regel ut på klargjøring av kioskene, og å forvarme pølser og pølsebrød til kampstart, ha kontroll på ansatte som skulle være i kioskene og passe på at de gjorde jobben sin. En vanlig arbeidsdag på Color Line Stadion var aldri rolig.

Av denne jobben lærte jeg å fungere under stress, å motivere kollegaer og andre ansatte, ha kontroll på store situasjoner, og å være en god sjef for andre.

Ledelsen hos Color Line er kjempe grei, medgjørlige og tålmodige. De håndterte situasjoner som kunne dukke opp veldig bra, og var ærlig om det var noe som kunne være bedre eller annerledes.

Medarbeiderene mine var enkle og gøy å jobbe med. Jeg var den eneste jenten blandt 4 gutter. Vi kjedet oss aldri på jobb, og en hver arbeidsdag var aldri den samme.

Den vanskeligste delen av jobben var definitivt stresset og kaoset som var hver kamp. Det å håndtere 5 kiosker samtidig, under stress og kaos, og evt. sure kunder, var veldig krevende.

Det finnes ingen spesielle deler av jobben som var mer underholdende enn den andre, da ingen arbeidsdag var lik.
Fordeler
Bestemme egne timer, bøyelig timeliste. Fri pass til konserter, evt. andre arrangement.